Ik zoek een budget telefoon met een zeer lange accu duur.
Ik vond hier Een Lenovo met prima accu duur specificaties.
Ik zie dat dit model hier niet verkrijgbaar lijkt te zijn, een van de links naast de gegevens over dit toestel was Bangood
78 euro is erg goedkoop,Voor alle zekerheid wil ik even checken met mensen die meer verstand hebben van Mobiele netwerken, of deze telefoon hier werkt
Dit zijn de specificaties van de A5:
2G: GSM B2/B3/B5/B8
3G: WCDMA B1/B5/B8
TD-SCDMA: B34/B39
4G: FDD-LTE B1/B3/B5/B8
TD-LTE B38/B39/B40/B41.
En de site Mobile World Live Geeft deze gegevens voor mijn provider KPN
Zo te zien lijkt het mij dat de frequenties overeenstemmen,maar voordat ik bestel zou graag dit bevestigd zien.
Hier de zelfde tel. bij Aliexpress
Ik ben niet zo thuis in deze materie, dus mocht iemand iets opvallen aan deze specificaties die slecht zijn, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Ik vond hier Een Lenovo met prima accu duur specificaties.
Ik zie dat dit model hier niet verkrijgbaar lijkt te zijn, een van de links naast de gegevens over dit toestel was Bangood
78 euro is erg goedkoop,Voor alle zekerheid wil ik even checken met mensen die meer verstand hebben van Mobiele netwerken, of deze telefoon hier werkt
Dit zijn de specificaties van de A5:
2G: GSM B2/B3/B5/B8
3G: WCDMA B1/B5/B8
TD-SCDMA: B34/B39
4G: FDD-LTE B1/B3/B5/B8
TD-LTE B38/B39/B40/B41.
En de site Mobile World Live Geeft deze gegevens voor mijn provider KPN
Zo te zien lijkt het mij dat de frequenties overeenstemmen,maar voordat ik bestel zou graag dit bevestigd zien.
Hier de zelfde tel. bij Aliexpress
Ik ben niet zo thuis in deze materie, dus mocht iemand iets opvallen aan deze specificaties die slecht zijn, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.