Vraag

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 17:41
Ik zoek een budget telefoon met een zeer lange accu duur.
Ik vond hier Een Lenovo met prima accu duur specificaties.
Ik zie dat dit model hier niet verkrijgbaar lijkt te zijn, een van de links naast de gegevens over dit toestel was Bangood

78 euro is erg goedkoop,Voor alle zekerheid wil ik even checken met mensen die meer verstand hebben van Mobiele netwerken, of deze telefoon hier werkt
Dit zijn de specificaties van de A5:

2G: GSM B2/B3/B5/B8
3G: WCDMA B1/B5/B8
TD-SCDMA: B34/B39
4G: FDD-LTE B1/B3/B5/B8
TD-LTE B38/B39/B40/B41.

En de site Mobile World Live Geeft deze gegevens voor mijn provider KPN

Zo te zien lijkt het mij dat de frequenties overeenstemmen,maar voordat ik bestel zou graag dit bevestigd zien.

Hier de zelfde tel. bij Aliexpress

Ik ben niet zo thuis in deze materie, dus mocht iemand iets opvallen aan deze specificaties die slecht zijn, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Beste antwoord (via rens-br op 06-12-2018 13:56)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@linp ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Daarnaast staat je topic nu in aankoopadvies, daar staan topics in voor aankoopadvies. Ben jij daar ook naar op zoek, of wil je alleen weten of de Lenovo A5 daarop werkt?

Als je aankoopadvies wilt is je topic namelijk niet heel erg compleet. Zou je dan willen toevoegen wat je budget is, wat je ermee gaat doen en of je nog wensen/eisen betreft specificaties hebt.

Mocht je alleen advies willen over het gebruiken van de A5 in Nederland. Daar kan ik kort over zijn, je A5 gaat geen goede 4G ontvangst hebben in Nederland. Hij mist namelijk de veelgebruikte B20.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br

rens-br

@linp ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Daarnaast staat je topic nu in aankoopadvies, daar staan topics in voor aankoopadvies. Ben jij daar ook naar op zoek, of wil je alleen weten of de Lenovo A5 daarop werkt?

Als je aankoopadvies wilt is je topic namelijk niet heel erg compleet. Zou je dan willen toevoegen wat je budget is, wat je ermee gaat doen en of je nog wensen/eisen betreft specificaties hebt.

Mocht je alleen advies willen over het gebruiken van de A5 in Nederland. Daar kan ik kort over zijn, je A5 gaat geen goede 4G ontvangst hebben in Nederland. Hij mist namelijk de veelgebruikte B20.

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 17:41
Inderdaad, alles wat ik wilde weten is of de A5 geschikt zou zijn voor het KPN netwerk 4G.
Door het missen van de B20 band is dit inderdaad niet geschikt..
Nadat ik had uitgezocht waar de B* voor staat qua frequentie, zag ik
hier dat je inderdaad niet zonder de 800 Mhz band kan.
Bedankt voor de verduidelijking, ik neem aan dat de post verwijderd zal worden.

• rens-br

rens-br

linp schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:47:
Bedankt voor de verduidelijking, ik neem aan dat de post verwijderd zal worden.
Nee hoor, wij verwijderen geen posts, tenzij ze niet aan onze richtlijnen voldoen. :)