Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Software development met Visual Studio voornamelijk in C#. Wat interessant leesvoer over de snelheid van compileren:
https://www.hanselman.com...NewComputerIronHeart.aspx
Daarnaast draai ik regelmatig virtuele machines via VMWare.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum maar snelheid en stilte zijn belangrijker dan de kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (eentje is voldoende) en Windows licentie zijn al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar Intel en Asus wat betreft processor en motherboard. Voor het overige be quiet! producten om de herrie zo laag mogelijk te houden, tenzij er een product is dat minder herrie maakt (waterkoeler bijv.) of er kwalitatief echt bovenuit steekt.
Kerstverlichting hoeft er verder niet in (kast mag helemaal dicht zijn).
Ga je overklokken?
Ja, een lichte overkclock naar 5 Ghz. is wat mij betreft voldoende gezien de extra warmte en herrie die anders het gevolg is. Daarnaast zal nog 200 Mhz. extra clock frequentie niet het verschil maken.
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling van componenten voor mij de meest ideale en sluit alles goed op elkaar aan?
Software development met Visual Studio voornamelijk in C#. Wat interessant leesvoer over de snelheid van compileren:
https://www.hanselman.com...NewComputerIronHeart.aspx
Daarnaast draai ik regelmatig virtuele machines via VMWare.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum maar snelheid en stilte zijn belangrijker dan de kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (eentje is voldoende) en Windows licentie zijn al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar Intel en Asus wat betreft processor en motherboard. Voor het overige be quiet! producten om de herrie zo laag mogelijk te houden, tenzij er een product is dat minder herrie maakt (waterkoeler bijv.) of er kwalitatief echt bovenuit steekt.
Kerstverlichting hoeft er verder niet in (kast mag helemaal dicht zijn).
Ga je overklokken?
Ja, een lichte overkclock naar 5 Ghz. is wat mij betreft voldoende gezien de extra warmte en herrie die anders het gevolg is. Daarnaast zal nog 200 Mhz. extra clock frequentie niet het verschil maken.
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling van componenten voor mij de meest ideale en sluit alles goed op elkaar aan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i9-9900K Tray | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Asus ROG Maximus XI Hero | € 310,99 | € 310,99 |
| 1 | be quiet! Dark Base Pro 900 (Zwart) | € 170,99 | € 170,99 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 146,20 | € 146,20 |
| 2 | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 20,30 | € 40,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 273,50 | € 273,50 |
| 1 | be quiet! Straight Power 11 650W | € 104,99 | € 104,99 |
| 1 | Samsung 970 Pro 1TB | € 354,- | € 354,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.970,27 | |