Ik ben op zoek naar een setje nieuwe monitoren. Dit hoeven geen monsters te zijn - de enige eisen die ik heb zijn dat het IPS-paneeltjes moeten zijn, een snellere refreshrate dan 60Hz en 27" @ WQHD. En ik ga niet €700,- per monitor neertellen. Niet al te bijzonder, zou je zeggen.
Filter gebouwd, maar helaas is het (betaalbare) aanbod best beperkt...
Maar nu ben ik geinteresseerd in de Acer B277U - een redelijk betaalbare monitor gericht op de professionele gebruiker. Deze heeft echter een feature waar ik niet eerder van heb gehoord - "adaptive sync", aldus de officiele productpagina van Acer.
Ik ken natuurlijk Freesync van AMD en het peperdure GSync van nVidia, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Nu heb ik toevallig een nVidia GPU, waarbij "adaptive" een optie is in de "vertical sync" instellingen - heeft dit hiermee te maken?
Google helpt niet echt - ik lees tegenstrijdige antwoorden in deze topics...
Filter gebouwd, maar helaas is het (betaalbare) aanbod best beperkt...
Maar nu ben ik geinteresseerd in de Acer B277U - een redelijk betaalbare monitor gericht op de professionele gebruiker. Deze heeft echter een feature waar ik niet eerder van heb gehoord - "adaptive sync", aldus de officiele productpagina van Acer.
Ik ken natuurlijk Freesync van AMD en het peperdure GSync van nVidia, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Nu heb ik toevallig een nVidia GPU, waarbij "adaptive" een optie is in de "vertical sync" instellingen - heeft dit hiermee te maken?
Google helpt niet echt - ik lees tegenstrijdige antwoorden in deze topics...