KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Een F5 refresh zorgt dat resultaten en filters soms weer terug komen en dan weer weg gaan.
In mijn geval getest in chrome, chrome voor android en firefox op 4 devices.
Het probleem doet zich ook voor bij SSD, HDD, Externe HDD, TV's , Smartphones en ik denk dus bij nog veel meer/alle categorieën.
Momenteel is de pricewatch dus onbetrouwbaar en onbruikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 05-12-2018 16:37 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
categorie: Videokaarten
Welcome to the League of Draven
Ik wil als aanvulling nog meegeven dat ik bij bijv laptops de complete spec pagina soms leeg is.
(Win10-1709 - FF60.3 ESR)
[ Voor 9% gewijzigd door D_Jeff op 05-12-2018 17:34 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Bij mij ook, voor zover ik kon checkenScSi schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:42:
Hier lijkt het iig opgelost te zijn..
Als er nog problemen zijn hoor ik het graag.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Thanks @Kees et al!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Vervolgens kon een stagiair met Kees naar pakjesboot 12 om daar een gedicht aan sinterklaas voor te lezen om zo de stoute databaseserver terug te krijgen.
Einde spannend verhaaltje, nu slapen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Er lijkt data te zijn verdwenen.Kees schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:55:
~300GB aan data parsen verder en volgens mij is alles nu opgelost.
Als er nog problemen zijn hoor ik het graag.
pricewatch: EVGA 450 BR
pricewatch: Antec NE550C NeoEco Classic
Bijvoorbeeld.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Wat mis je daar precies?-The_Mask- schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:09:
[...]
Er lijkt data te zijn verdwenen.
pricewatch: EVGA 450 BR
pricewatch: Antec NE550C NeoEco Classic
Bijvoorbeeld.
Intentionally left blank
De helft van de specs zijn weg, terwijl die er gister morgen nog wel stonden.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic