Toon posts:

Nieuwe componenten aanschaffen of bij het grof vuil zetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw en ik zijn beiden gamers maar eigenlijk nooit verstand gehad van pc componten/bouwen. Pc software denken we wel aardig wat over te weten en klaren we ons ook wel goed mee. 1 keer in de zoveel tijd heeft 1 van onze pc's toch wel even een upgrade nodig en krijg hier toch altijd goede voorslagen om er weer een tijdje tegenaan te gaan. Hoewel het sparen voor 2 gloednieuwe pc's er helaas nog steeds niet inzit met 2 kids. 8)7

Ik zoek een?
upgrade voor pc van mijn gamer vrouw. Fortnite en counter strike worden het meest gespeelt de laaste tijd. beiden speelbaar maar vooral fortnite zit geregeld vast.

Wat is je budget?
Hoeveel is nodig om deze spellen speelbaar te maken? :9

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar werkt :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederboord: Gigabyte technology co. ltd. 970A-DS3P
Processor: AMD FX-6300 six core processor
Videokaart: AMD Radeon R9 200 series
Ram: 8GB DDR 3
Windows 8.1 64-bit

Hoor graag voorslagen. Laat maar weten als er meer info nodig is.

Alle reacties

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:34
Als ik de componenten van je pc bekijk dan zouden de games die je noemt gewoon moeten draaien.

Filmpie van een fx 6300 met de zwakste r9 200 kaart de r9 270 (welke heb je precies?) :

YouTube: GAMING PC l FX 6300 + R9 270 IN GAME TESTS

Dus het probleem komt ergens anders vandaan.

Fortnite zit vast zeg je...dat betekent dat de game crashed en afgesloten moet worden? De hele pc crashed en je moet hem rebooten? Gaan er ventilatoren heel hard draaien tijdens dat vastlopen?

Misschien even vertellen wat er precies gebeurt dan kunnen we meer zeggen over de potentiele verdachten :)

Verder kun je met een programma als msi afterburner : downloads: MSI Afterburner 4.4.0 (voor download ff naar beneden scrollen op de gelinkte pagina) de temperaturen van je processor en de videokaart in de gaten houden (afterburner aanzetten op de achtergrond tijdens gamen) om te zien of daar een probleem zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Baloes op 07-12-2018 13:31 ]