Techome Mini a splash proof smart speaker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 11:01
Betreft een 'badkamervariant' van de Google mini.

https://www.mobvoi.com/benelux/pages/tichomemini-landing

Ook bij Bol: https://www.bol.com/nl/p/...6ZK8tf3ADWrAaApq5EALw_wcB

Ik kon letterlijk niets vinden op Tweakers of Gathering, iemand enige ervaring met dit apparaat?

Ben zelf al enige tijd op zoek naar een voor de badkamergeschikte speaker welke werkt met Google Assistent (mocht iemand een alternatief kennen).

[ Voor 35% gewijzigd door Scheeringa op 05-12-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Grappig ding zo op het oog, maar zelf geen ervaring mee. Ik heb een JBL Link 10 die ik in de badkamer gebruik. Niet echt vergelijkbaar qua formaat en waarschijnlijk qua prijs, maar mogelijk is het een optie voor je. Google Assistent doet het prima in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 11:01
Wekko306 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:50:
Grappig ding zo op het oog, maar zelf geen ervaring mee. Ik heb een JBL Link 10 die ik in de badkamer gebruik. Niet echt vergelijkbaar qua formaat en waarschijnlijk qua prijs, maar mogelijk is het een optie voor je. Google Assistent doet het prima in ieder geval.
Nou, prijs van de Techome mini is 99,- euro, dus in vergelijking met de JBL Link 10 van 169,- euro, welke volgens mij toch een klasse hoger lijkt, is hij niet goedkoop.

[edit] JBL Link 10 is bij Bol 129,- euro zie ik nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Scheeringa op 05-12-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Benieuwd of dit uberhaupt werkt. Ik weet niet wat jij onder de douche doet, maar ik hoor dan constant vallend water. Dus die ingebouwde voice recognition van dat ding ook. Vraag me af in hoeverre ie in staat is om dat er uit te filteren. Een NC headphone kan dat, maar gezien de prijs van deze hardware verwacht ik niet dat er een dergelijke chip in zal zitten. En dus vrag ik me af in hoeverre dat tijdens het douchen werkt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)