Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartphone.

Wat is je budget?
max 700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Goede foto's maken om later foto's van goede kwaliteit te kunnen printen voor foto boek

Wat heb je zelf al gevonden?
ik twijfel tussen nieuwe huawei P20 pro en huawei mate 20 pro. Kan ook een andere merk zijn met top camera. alles behalve iPhone.

alvast bedankt
gr.Olga

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-12-2018 19:52)

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:36
https://www.androidauthor...__twitter_impression=true

Even naar beneden scrollen en dan worden ze beiden genoemd. Vanwege handelbaarheid zou ik voor de P20 kiezen.

Overigens hebben ze beide geen uitstekende camera maar liggen ze mooi onder een glasplaat die gelijk is aan de achterkant. :P

Alle reacties

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 12:49
Waarom twijfel je? Beiden hebben goede camera's.

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-11 22:38
Is een oneplus 6t niks?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:11:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartphone.

Wat is je budget?
max 700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Goede foto's maken om later foto's van goede kwaliteit te kunnen printen voor foto boek

Wat heb je zelf al gevonden?
ik twijfel tussen nieuwe huawei P20 pro en huawei mate 20 pro. Kan ook een andere merk zijn met top camera. alles behalve iPhone.

[knip]
@Verwijderd, gezien je max. budget blijft er van die twee aangegeven Huawei's maar één toestel over als kandidaat?

Testing, one, two ...

Verwijderd

Topicstarter
Allebei hebben goede recente, maar de ene heeft 3 camera's en andere 4. Maar beide hebben ook min punten. Ik was meer benieuwd naar ervaringen wie deze toestellen al in gebruik heeft. Of camera idd zo goed is als gezegd wordt. Of misschien is er nog een geweldig toestel die ik niet had gevonden.
Ik weet het niet. dit merk ken ik niet. Is deze idd goede?

Verwijderd

Topicstarter
hardware-lover schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:37:
[...]

@Verwijderd, gezien je max. budget blijft er van die twee aangegeven Huawei's maar één toestel over als kandidaat?
Die dure huawei kun je ook met abonnement goedkoper krijgen. Wat mij omgaat is toestel wat ik meest professionele foto's kan maken

Acties:
  • Beste antwoord

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:36
https://www.androidauthor...__twitter_impression=true

Even naar beneden scrollen en dan worden ze beiden genoemd. Vanwege handelbaarheid zou ik voor de P20 kiezen.

Overigens hebben ze beide geen uitstekende camera maar liggen ze mooi onder een glasplaat die gelijk is aan de achterkant. :P
Pagina: 1