Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1148577

Topicstarter
Ik ga een NAS bouwen en ga hierbij een PicoPSU gebruiken. Ik vroeg me af hoe ik de opening in de case waar normaal de PSU (ATX) zit kan dicht maken?

Op mijn kooplijst staat een Cooler Master elite 130.

Zit er niets anders op dan een (plexi?) plaatje te nemen en op maat te snijden?

Beste antwoord (via Anoniem: 1148577 op 06-12-2018 14:09)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het zou bestaan, verwacht ik dat het nog prijzig kan zijn ook. Volgens mij heeft die kast een aparte bracket die je eerst op je voeding moet schroeven, daar kan je prima een plaatje voor maken.

edit, ja dus
https://www.cmstore.eu/sp...-110-120-130-psu-bracket/

Of je wil helemaal niets uitstekend hebben, dan zou elk stukje plaat (desnoods een zijkant van een oude PC kast?) op maat zaken en erin hangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:04
Oude voeding halen en daar de achterkant vanaf slijpen of zagen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het zou bestaan, verwacht ik dat het nog prijzig kan zijn ook. Volgens mij heeft die kast een aparte bracket die je eerst op je voeding moet schroeven, daar kan je prima een plaatje voor maken.

edit, ja dus
https://www.cmstore.eu/sp...-110-120-130-psu-bracket/

Of je wil helemaal niets uitstekend hebben, dan zou elk stukje plaat (desnoods een zijkant van een oude PC kast?) op maat zaken en erin hangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.