Vraag

• Schuppenzot
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 07-12-2018
Ik ga een NAS bouwen en ga hierbij een PicoPSU gebruiken. Ik vroeg me af hoe ik de opening in de case waar normaal de PSU (ATX) zit kan dicht maken?

Op mijn kooplijst staat een Cooler Master elite 130.

Zit er niets anders op dan een (plexi?) plaatje te nemen en op maat te snijden?

Beste antwoord (via Schuppenzot op 06-12-2018 14:09)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het zou bestaan, verwacht ik dat het nog prijzig kan zijn ook. Volgens mij heeft die kast een aparte bracket die je eerst op je voeding moet schroeven, daar kan je prima een plaatje voor maken.

edit, ja dus
https://www.cmstore.eu/sp...-110-120-130-psu-bracket/

Of je wil helemaal niets uitstekend hebben, dan zou elk stukje plaat (desnoods een zijkant van een oude PC kast?) op maat zaken en erin hangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:43
Oude voeding halen en daar de achterkant vanaf slijpen of zagen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het zou bestaan, verwacht ik dat het nog prijzig kan zijn ook. Volgens mij heeft die kast een aparte bracket die je eerst op je voeding moet schroeven, daar kan je prima een plaatje voor maken.

edit, ja dus
https://www.cmstore.eu/sp...-110-120-130-psu-bracket/

Of je wil helemaal niets uitstekend hebben, dan zou elk stukje plaat (desnoods een zijkant van een oude PC kast?) op maat zaken en erin hangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee