Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
Hallo,

Tijdens Black Friday een 'snelle' bestelling geplaatst voor een nieuwe SSD op amazon.de. Het pakketje is nu inmiddels al bijna een week later dan de geplande datum. Ik heb contact gehad met de klantenservice, zij geven aan dat de wettelijke termijn tot levering tot 8 december loopt. Daarna kan pas een onderzoek worden gestart.

Nu kijk ik op de productpagina en zie (tot mijn verbazing) : Als dit item door Amazon wordt verkocht en verzonden, is de volgende informatie van toepassing: Het item kan alleen in Duitsland bezorgd worden.

Ik heb geen meldingen o.i.d. tijdens het bestellen ontvangen. Ook heb ik geen verzend of trackingnummer (want zoals de klantenservice aangeeft is het pakket verzonden in een envelop).

Heeft iemand hier ervaring mee? Dat het mogelijk wat langer duurt, omdat blijkbaar het product alleen in Duitsland kan worden bezorgd? Of moet ik gewoon afwachten of er toch nog wat binnenkomt? Gaat om bestelling bij Amazon zelf, dus geen externe verkoper.

Alvast dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Kijk eens bij welke verkoper jij het gekocht hebt en door wie het nu wordt aangeboden. Grote kans dat het nu een andere verkoper is.

Je had trouwens niet kunnen afrekenen als het tijdens jouw bestelling alleen in Duitsland leverbaar was.

[ Voor 29% gewijzigd door Medione1210 op 05-12-2018 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Medione1210 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:02:
Kijk eens bij welke verkoper jij het gekocht hebt en door wie het nu wordt aangeboden. Grote kans dat het nu een andere verkoper is.

Je had trouwens niet kunnen afrekenen als het tijdens jouw bestelling alleen in Duitsland leverbaar was.
Idd, je kunt dan bij het afrekenen niet het afleveradres in NL kiezen en dus had je de bestelling zo niet kunnen plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan bij zo'n melding niet eens een bestelling plaatsen als jij geen niet-NL adres hebt ingevoerd.

Maar in je bestelling staat wel gewoon een NL adres aangegeven? Dan is het even tot 8 december uitzingen en de helpdesk raadplegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
Medione1210 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:02:

In mijn mail staat verkocht door Amazon, en ook verzonden dus. Nu staat er bij alleen dat specifieke model (500gb SSD) dat deze verkocht wordt door Online Savings, verzonden door Amazon. Is een latere wijziging lijkt me dan.

Goed om te weten dat het plaatsen van een bestelling op een niet-NL adres sowieso niet kan. Staat zelfs Noord-Holland én Nederland in het adres. Kan niet missen.

Overige pakketten (later verzonden) zijn wel al aangekomen, ook afkomstig vanuit Amazon.de.

Wel apart dat ze geen tracking verschaffen... ik wacht maar rustig af tot de 8e.

*edit: vanzelfsprekend dank voor jullie reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mogelijke verklaring:
Eenzelfde product wordt soms wel, soms niet door Amazon zelf verkocht. En zelfs tegelijkertijd. Maar ook dat scheelt soms per dag. 8)7
Vraag me niet waarom, maar het gebeurt gewoon.

En wat betreft leveringen op dit moment; ja, dat is willekeur bij PostNL.
Diverse bestellingen die ik als Prime (= gratis proefabo) member heb besteld, zijn binnen 1-2 dagen geleverd. Andere spullen waren ruim een week onderweg.
En weer een andere Prime bestelling, die volgens Amazon verstuurd is, maar volgens PostNL al ruim een week op "aangemeld" staat, en afgelopen maandag afgeleverd zou worden, is nergens te bekennen.
Waarbij Amazon inmiddels die volledige bestelling al heeft gecrediteerd op mijn cc en zich verontschuldigt voor het ongemak.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
Volstrektus schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:29:
/i].

Ik heb geen meldingen o.i.d. tijdens het bestellen ontvangen. Ook heb ik geen verzend of trackingnummer (want zoals de klantenservice aangeeft is het pakket verzonden in een envelop).
Verzonden in een envelop, komt het zojuist binnen in een doosje. Heeft het wel zwaar gehad volgens mij. Gelukkig wel luchtzakjes. Vandeweek testen :)
Pagina: 1