Stedin wil schade na storing niet vergoeden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:05
Afgelopen zondag werd ik door de alarmcentrale om 7:05 wakker gebeld; stroomuitval op de centrale.
Ingelogd op kantoor en kon nog camera stream e.d. kunnen bekijken. Er was iig geen inbreker oid.
Aangekleed, in de auto gestapt en (nog donker) naar kantoor gereden.
Onderweg knipperende straatverlichting.
Op kantoor aangekomen een soortgelijk verhaal. Lampen knipperden, en bij elke spanninssdip piepte de UPS.

Ik heb de stroom uitgeschakeld van NAS, en computers e.d. en toen de storingsdienst van Stedin gebeld.
Die hadden nog geen melding ontvangen. :? vaag want het was inmiddels 07:45, warvan de halve wijk last moet hebben gehad, maar ok.. het was nog vroeg.
Rond 08:10 werd alles weer rustig en heb ik langzaam alles weer ingeschakeld.

Monteur kwam rond 08:40, die is buiten opzoek gegaan maar kon niets (meer) vinden.
Straatverlichting was toen inmiddels ook al weer uit. Die is na ene uur zoeken ook weer vertrokken.
(De straatverlichting in de halve wijk werkt overigens nog steeds niet 8)7 )

Nu is er een Mac mini gesneuveld. Verder nog geen defecten kunnen ontdekken.
Maar Stedin vergoedt niets bij 1 defect apparaat.
Hun redenering: als maar 1 apparaat defect is gegaan, dan ligt het aan het apparaat en daar moet het tegen kunnen.

:?

Bij 2 of meer apparaten kun je een claim indienen en kan het tot 8 weken duren eer dat ze reageren.

Ik vind het knap absurd eigenlijk.
Ik heb de mini gisteren naar ene reparateur gebracht, maar hij is gewoon kapot kapot. ws onderdelen op het logic board. en een nieuw logicboard voor een 2011 mini is duurder dan de restwaarde.

Terug naar Stedin.
Is dit nou 'normaal' of ben ik de enige die het achterlijk vind?
Je zou haast een defect apparaat neerzetten om er 2 van te maken :|

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:57
Forget it.... Stedin boeit het niet dat jij schade hebt.

Stedin is een monopolist en zal nooit en te nimmer enige vorm van respect tonen naar klanten, als het probleem in hun eigen netwerk ligt.
In de stad waar ik vorig jaar nog woonde waren er meerdere problemen met de stroomvoorziening. Stedin intersseert het helemaal niets. Want zij hebben de macht. Wij hadden ook problemen met de "slimme meter" die géén tarieven telde bij hoog tarief, dus kon je géén relevante standen doorgeven. En wat krijg je te horen als je met Stedin belt?
"Ja meneer, het probleem is bekend en het is een storing in onze bekabeling onder de straat. En we gaan dit wel een keer oplossen. Maar dat kan over 2 weken, maar ook over 2 jaar een keer gebeuren. Tot ziens."

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Aanzetten tot fraude is niet de bedoeling. Maar dat had je hopelijk zelf ook al in de gaten, niet meer doen.

Niet geheel ethisch maar dat krijg je met zulke voorwaarden.

Niet dus. Voorwaarden zijn nooit een uitnodiging tot fraude. Neem dan een andere verzekeraar.

[ Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 05-12-2018 10:02 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51
paQ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:34:
Terug naar Stedin.
Is dit nou 'normaal' of ben ik de enige die het achterlijk vind?
Je zou haast een defect apparaat neerzetten om er 2 van te maken :|
Het is zuur maar begrijpelijk dat Stedin zulk beleid hanteert. Anders kan iedereen met een kapot apparaat Stedin bellen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
T-MOB schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:54:
[...]

Het is zuur maar begrijpelijk dat Stedin zulk beleid hanteert. Anders kan iedereen met een kapot apparaat Stedin bellen.
:?

Er was aantoonbaar een storing in het netwerk.
Misschien zijn er in de wijk een boel apparaten stuk gegaan zonder mensen weet hadden van die storing.

Ik begrijp er helemaal niks van. heb daar helemaal geen begrip voor.

[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 05-12-2018 10:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar dat beleid is toch ook gewoon logisch? Vooral als ook nog eens het logic board kapot is. Als nou zijn voeding was uitgebrand dan had je imo een beter punt gehad. Dit komt voor mij over als toeval. Als hij nu niet kapot was gegaan, dan was hij het binnen een maand alsnog.

Als er echt een grote spanningspiek was geweest dan waren er meer apparaten kapot geweest. Dat een apparaat de geest geeft bij een spannings onderbreking is niet het probleem van Stedin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:39
KirovAir schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:54:
[mbr] Aanzetten tot fraude is niet de bedoeling. Maar dat had je hopelijk zelf ook al in de gaten, niet meer doen.[/]

Niet geheel ethisch maar dat krijg je met zulke voorwaarden.

[mbr]Niet dus. Voorwaarden zijn nooit een uitnodiging tot fraude. Neem dan een andere verzekeraar.[/]
Geen idee waarom dit ge-edit is, maar de discussie is wel interessant. Je zou dus inderdaad geneigd gaan worden en liegen dat er meerdere apparaten kapot zijn, alleen maar omdat de leverancier kromme voorwaarden heeft. Nee, het mag niet. Ja, het is fraude. Is het gek dat er bij zulke kolder over nagedacht wordt door mensen? Dacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Dat Stedin het geen enkele reet boeit klopt. Het is nou eenmaal nog steeds dezelfde logge organisaties die het voor 2011 waren. De hele overheids-mentaliteit is er lekker blijven hangen en dat gaat ook niet verdwijnen. Tevens zullen ze je bij een stroomuitval van meer dan 4 uur pas iets kunnen vergoeden (los van de eventuele schade). Overigens vind ik de reactie niet zo heel vreemd, indien het slechts 1 apparaat is blijven ze anders aan de gang.

De enige kans die je hebt zou je bij de inboedelverzekering moeten proberen in te dienen.

[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 05-12-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Het ding is gewoon dat ik (nog maar) 1 mac mini heb staan.
Waren de anderen ook stuk gegaan, dan had ik ineens twee kapotte apparaten en dan was het aspect "toeval" niet meer aan de orde geweest.
Ik blijf het een knap vage beredenering vinden. Beetje "Als je niet tegen bent, dan ben je voor".

8 jaar geleden was er thuis in de straat een elektrabrand onder de grond. Echt een bizar gezicht... Enorme steekvlammen die uit de grond spoten. De wijk stond er toen net.
In veel huizen was er toen overal wel wat stuk, of kreeg op zijn minst kuren. Storingen in kookplaten, ovens, een enkele tv stuk, en bij 1 iemand een meterkast met kuren (althans.. dat was een gevolg)
De meesten hebben toen hun inboelverz. aangesproken, maar niet kapot is niet kapot.
Het aspect "toeval" was daar natuurlijk onmogelijk vol te houden, maar dingen waren net niet kapot genoeg zeg maar.
Dimmers die "plots" kuren hadden bijvoorbeeld. Het werkte nog wel, alleen niet meer als voorheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@paQ als er eoa piekspanning is geweest, zou er meer defect zijn geraakt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Doet je UPS aan logging van de spanningen? Dan kun je die er eens bij pakken om Stedin te laten zien dat er wel degelijk iets aan de hand is geweest.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik snap dat het zuur is, maar een 7 jaar oude Mac Mini is toch sowieso al afgeschreven? Daar krijg je ook bij je verzekering niets voor uitgekeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
RegularJohn schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:51:
Ik snap dat het zuur is, maar een 7 jaar oude Mac Mini is toch sowieso al afgeschreven? Daar krijg je ook bij je verzekering niets voor uitgekeerd.
Je hebt afgeschreven en zonder waarde.

geek: Onderhoud McLaren F1-auto's vereist twintig jaar oude Compaq-laptop
Dit hier is een voorbeeld van afgeschreven maar zeker niet zonder waarde. En dat klinkt misschien gek maar er zijn heel veel laptops welke in die situatie zitten ivm hardware sleutels. Die zijn hun gewicht in goud waard.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
Dat is net zo'n voorbeeld als AT(?) processoren voor de Space Shuttle. Een Mac Mini heeft niet zo'n status.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:04
Ik zou niet weten welk bedrag ik zou claimen voor mijn oude Mac Mini, misschien 50 euro. In sommige gevallen moet je helaas je verlies nemen. Als de UPS was overleden dan hadden ze wat mij betreft wel over de brug moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:21:
Dat is net zo'n voorbeeld als AT(?) processoren voor de Space Shuttle. Een Mac Mini heeft niet zo'n status.
Een Dell Precision M4600 / D620 heb je ook in overvloed maar als er een hardware sleutel aan verbonden is met een programma maakt dat het een uniek stuk. Als jij kunt bewijzen dat je er afhankelijk van bent dan maakt het geen zier uit wat voor een status die heeft.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Gewoon lekker even bij de verzekeraar neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 23:44
Dikke pech. Na 7 jaar kan een apparaat als een macmini ook gewoon spontaan een keertje kapot gaan. Geen reden om aan te nemen dat de stroomstoring daarvan de reden is. Hooguit misschien het laatste zetje, maar dan zou ik eerder een voedingsprobleem verwachten en niet op het mainboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:16
Waarschijnlijk een onderdeel van het logicboard? Welke “reparateur” was dit? Zal eerder de voeding zijn.

Tevens is er voor dit model geen inderdeel meer officeel leverbaar, Apple stopt na 6 jaar met leveren. Voeding mogelijk nog wel want deze zit ook in het 2012/2014 model.

Ik ben toch benieuwd waar deze Mac Mini nog voor gebruikt werd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
De Mac Mini zat niet achter de UPS waardoor het voor mijn gevoel nooit een bedrijfskritische toepassing kan zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
Zit toevallig op kantoor en de verlichting knippert weer; UPS piept ook. (3 keer pas, maar toch)

:(

Ik ga bij de volgende piep alvast maar de storingsdienst bellen.
(nieuwe) Mac mini van de stroom gehaald :')
woutertjuh88 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:49:
Waarschijnlijk een onderdeel van het logicboard? Welke “reparateur” was dit? Zal eerder de voeding zijn.

Tevens is er voor dit model geen inderdeel meer officeel leverbaar, Apple stopt na 6 jaar met leveren. Voeding mogelijk nog wel want deze zit ook in het 2012/2014 model.

Ik ben toch benieuwd waar deze Mac Mini nog voor gebruikt werd.
bootcamp met win7. Hij dient als server voor de 3D scanner.
Andere voeding getest, maar dat bood geen oplossing.

edit
*piep*
"mja... er is iets onderweg" aldus Stedin.
en nu de monteur ook

[ Voor 67% gewijzigd door paQ op 08-12-2018 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Ik hoop dat ze het kunnen traceren. Als er een rotte kabel in de straat zit dan moeten ze het exacte punt van de storing maar nog net kunnen uitpijlen. Grote kans dat ze nog een tijdje zoet zijn met zoeken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
“Helaas” stopte de hapering kort na mijn telefoontje. De monteur heeft voor de vorm alle kasten nog maar eens bekeken en maakt er weer melding van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Wellicht kunnen ze bij de derde keer een apparaat neerzetten wat de boel voor een tijd je logt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 20:40
Señor Sjon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:21:
Zeker niet als je 'm als windows 7 bootcamp scan PC/servertje gebruikt.
Willekeurige C2D pc met windows 7 is voor tientjeswerk af te halen op marktplaats.

Vind ik het vervelend voor je: ja
Speelt de leeftijd van de hardware mogelijkerwijs een rol in de kwetsbaarheid t.o.v. de stroomvoorziening:ja
Kan je bewijzen dat de stroomstoring de enige rede tot overlijden van je mini is: nee
Vind ik de houding van Stedin begrijpelijk: Ja
Is de wereld altijd rechtvaardig: nee

Je zou 't nog op je inboedel kunnen proberen, maar gezien de leeftijd wordt 't daar ook op nihil getaxeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
HMaster_II schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:49:
<knip> Wij hadden ook problemen met de "slimme meter" die géén tarieven telde bij hoog tarief, dus kon je géén relevante standen doorgeven. En wat krijg je te horen als je met Stedin belt?
"Ja meneer, het probleem is bekend en het is een storing in onze bekabeling onder de straat. En we gaan dit wel een keer oplossen. Maar dat kan over 2 weken, maar ook over 2 jaar een keer gebeuren. Tot ziens."
Eh, vind je dat een probleem? Lange tijd alle verbruik alleen maar voor laag tarief? Ik vind het nogal coulant dat zoiets een lage prioriteit heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Techneut schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:52:
[...]
Eh, vind je dat een probleem? Lange tijd alle verbruik alleen maar voor laag tarief? Ik vind het nogal coulant dat zoiets een lage prioriteit heeft!
Totdat ze je na enige tijd pakken op fraude.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Niet online
Noem je dat fraude als de netbeheerder zelf aangeeft dat hun bekend is (let wel) en het wel een poosje kan duren voor ze het aanpakken? Wat is daar dan fraude aan als je zegt: "Oké, dan wacht ik het rustig af"? Je kunt toch moeilijk anders?

Overigens vind ik het voor dit specifieke geval een vreemde uitleg dat het zou liggen aan de bekabeling onder de straat. Let wel de tariefomschakeling bij de slimme meter die helemaal niet meer zoals voorheen via de kabel gaat. Dat zou het geval zijn bij een oude "klassieke" meter of bij een nieuwe maar domme meter. En aangezien dat binnen afzienbare tijd gaat verdwijnen zou ik me voor kunnen stellen dat het geen prioriteit zal hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door Techneut op 09-12-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Zit je mac mini achter de ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Techneut schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:51:
Noem je dat fraude als de netbeheerder zelf aangeeft dat hun bekend is (let wel) en het wel een poosje kan duren voor ze het aanpakken? Wat is daar dan fraude aan als je zegt: "Oké, dan wacht ik het rustig af"? Je kunt toch moeilijk anders?
Nee, dat is geen fraude, maar ik zou wel graag een bevestiging (zwart op wit!) willen hebben van de netbeheerder dat ze ervan op de hoogte zijn, te veel verhalen gehoord over verschillende afdelingen (niet alleen bij netbeheerders), die langs elkaar heen werken met uiteindelijk negatieve gevolgen voor de burger.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
nope
dat is meer een alarm dingetje... centrale, routers, enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:57
Techneut schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:52:
[...]
Nou dat 'was' dus wel een probleem, want de meter zelf gaf geen standen door op het display zelf.. Telde er neits meer bij maar Stedin kreeg wel de standen door. Of zeg maar: gokte een verbruik, wat je als klant niet kon controleren. |:(
Dus niets van alleen maar laag tarief. :(

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techneut
  • Niet online
In dat geval was je dus niet helemaal duidelijk. want je vermeldde dat er niet bij. Waardoor ik een verkeerde voorstelling er van kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
De monteur is gister nog even langs geweest; hij was zijn beschermkap vergeten. (schijnbaar nogal een essentieel ding om zijn werk te kunnen doen)

Hij heeft de meldingen doorgegeven aan de betreffende afdelingen.
Als het nog een keer voorkwam, wilde hij toch metingen gaan uitvoeren. (loggen e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou dat soort apparaten in ieder geval allemaal achter overspanningsbeveiliging zetten. Maar als die Mac mini altijd aanstaat dan kan de voeding best kapot gaan. Is ook een redelijk bekend verhaal bij onderhoud van patch ruimtes waar de switches uit worden gezet, grote kans dat er een niet meer opstart. In het verleden zelf meegemaakt.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• paQ
Lampen gaan nu steeds erger knipperen... stedin is weer onderweg.

ik hoor ook dat sommige voedingen het er niet mee eens zijn, die beginnen hoog frequent geluid te geven
zekering waar de UPS op zit klapt er nu ook steeds uit
ik hoop zo dat ze het nu "op heterdaad" kunnen betrappen.

[ Voor 25% gewijzigd door paQ op 13-12-2018 13:52 ]

• paQ
ow crap. rook uit de grond nu :X
Stedin was er met 8 min :D
brandweer is ook onderweg

(echt op 10 meter van mijn kantoor :| )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:46
Afbeeldingslocatie: https://circa.brightspotcdn.com/e5/e5beec4b0701e3100d05da531c35faf5/3557d382-5035-41ee-b836-9ab6c666fc56-EscalatedQuicklyThumb.jpg

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• paQ
Het heeft net flink gerookt. Je zag de grond ook bewegen. Heel freaky.

Brandweer is na overleg weer vertrokken; het is gestopt met smeulen.

Ze gaan ze graven en dan alle stroom eraf. Demmit.

Maar goed. Deze keer was het (gelukkig) wel duidelijk.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 12:34
paQ schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:16:

wat ? dat er een onderaards monster in de straat lag die je energie kabels heeft opgegeten ? :9

heb je inmiddels nog andere schade door deze hoogstwaarschijnlijk kortsluiting voor de deur ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

paQ schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:16:

Ze moeten bij Stedin toch iets beter op de kanaries letten.

• paQ
AjDuLion schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:25:
[...]

wat ? dat er een onderaards monster in de straat lag die je energie kabels heeft opgegeten ? :9

heb je inmiddels nog andere schade door deze hoogstwaarschijnlijk kortsluiting voor de deur ?
Nog niet.
Dat zien we vanavond wel weer. Als er stroom is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
Waar rook is is vuur. Vervelende situatie maar in ieder geval een hele duidelijke situatie.

Mij bekruipt het vervelende vermoeden dat je nu een hele berg apparatuur hebt die een soort van 'half defect' is. Kortom ze doen het nog wel maar de problemen in de elektriciteitsaanvoer hebben de levensduur aanzienlijk verkort. Verwacht dat er in het komende maanden ineens heel veel dingen 'spontaan stuk' zullen gaan.

Ik zal alvast maar een dossier gaan aanleggen. Dan kun je dat binnenkort mooi overhandigen aan je eigen verzekeringsmaatschappij zodat zij het weer kunnen claimen bij de verzekeringsmaatschappij van Stedin.

• paQ
nou, ze zijn net klaar

Er is weer stroom. Alles lijkt verder nog te werken. (vooralsnog)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
paQ schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:50:
Lampen gaan nu steeds erger knipperen... stedin is weer onderweg.

ik hoor ook dat sommige voedingen het er niet mee eens zijn, die beginnen hoog frequent geluid te geven
zekering waar de UPS op zit klapt er nu ook steeds uit
ik hoop zo dat ze het nu "op heterdaad" kunnen betrappen.
Ik neem aan dat je alles wat overbodig is gewoon preventief van de stroom afhaalt in weekend, avond, etc?

Bij een dergelijke situatie waar de zekering er steeds bij uit klapt zou ik alles toch maar uit zetten en laten voor de rest van de dag...

• paQ
President schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:32:
[...]

Ik neem aan dat je alles wat overbodig is gewoon preventief van de stroom afhaalt in weekend, avond, etc?

Bij een dergelijke situatie waar de zekering er steeds bij uit klapt zou ik alles toch maar uit zetten en laten voor de rest van de dag...
Dat heb ik vanmiddag (uiteraard) ook gedaan.
Alle automaten omgezet en weg gegaan.
Toen ik zojuist terug kwam waren ze net klaar.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
Beter dat het er nu zo uit gekomen is , beetje freaky dat wel . Maar anders had dit nog lang staartje kunnen krijgen hoor . Denk dat die mac mini nu ook ineens wel gedekt is ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Pagina: 1