Nieuws artikelen over ASML tonen het oude logo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
@Olaf naar aanleiding van "ASML verwacht vertraagde leveringen chipmachines door brand bij toeleverancier"

De thumbnails bij nieuwsartikelen over ASML tonen het oude logo, zie bijvoorbeeld nieuws zoeken met trefwoord ASML.

Graag vervangen met het nieuwe logo te downloaden als jpg via de media library op de officiële website of als svg van Wikipedia.

p.s. het nieuwe logo is al eens eerder gebruik in een artikel op Tweakers (01-12-2017) na een verzoek van een andere Tweaker in Geachte Redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik wilde net zeggen, dat ken ik ergens van ;)

Having said that: ze pakken volgens mij het logo dat destijds bij het artikel gevoegd is, dus in principe zou dat wel periode correct moeten zijn.
In prinipe, that is ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Goed punt, ik heb het logo als thumbnail toegevoegd en deze komt nu als meest recente tevoorschijn bij het zoeken naar ASML in de database dus in het vervolg zal deze gebruikt worden. Ik heb ook een aantal eerdere artikelen van dit jaar van de afbeelding voorzien: https://tweakers.net/zoeken/?keyword=asml