Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop max 300 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Ik zoek een laptop voor mijn zusje voor maximaal 300 eueo. [/i]

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze zou hem graag niet al te zwaar hebben soms zal ze hem meenemen niet vaak dus gewicht is niet echt een probleem en graag wil ze een beeldscherm van ongeveer 14 a 15 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
als het maar een goed en bekend merk is

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2018 20:39 ]

Alle reacties

• vegetoot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:38:
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Wie moet deze vragen beantwoorden?

Wat heb je zelf al gevonden, wat vind je daarvan?

[ Voor 17% gewijzigd door vegetoot op 04-12-2018 20:46 ]

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Voor 300 euro zou ik zeker 2e hands gaan!

Maaranders gewoon even naar het v&a gaan, prijs intikken en klaar

Edit: ja, nieuw is voor dat bedrag eigenlijk geen optie, omdat celerons niet heel erg goed oud worden (bijzonder slecht). Een core i3 is een minimum, en dat krijg je niet voor de prijs. Wat je zou kunnen doen is genoegen nemen met en lager resolutie scherm.

categorie: Laptops Dit kunnen leuke laptops zijn

[ Voor 81% gewijzigd door dec0de op 04-12-2018 20:47 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:38:
Wat ga je met je laptop doen?

Wat is je budget?
Ik zoek een laptop voor mijn zusje voor maximaal 300 eueo. [/i]

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze zou hem graag niet al te zwaar hebben soms zal ze hem meenemen niet vaak dus gewicht is niet echt een probleem en graag wil ze een beeldscherm van ongeveer 14 a 15 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
als het maar een goed en bekend merk is
categorie: Laptops

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:58
misschien is een chromebook wat voor jou in deze prijsklasse anders inderdaad 2e hands

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Welke laptop je ook neemt rond die prijsclasse, verwacht er gewoon weinig van. Voor €300,- kan je gewoon weinig tot niks goeds kopen.

Tweedehands is de enige mogelijkheid dat je nog iets vind wat sneller is dan een atom/celeron achtige machines.

En, omdat ik vandaag een goede bui heb; een linkje van Vraag en aanbod met laptops tot €300,-: categorie: Laptops

• Oudji
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 19:56

Oudji

Reduce, Reuse, Refurbish

Voor €300 kan je best een prima gebruikte laptop kopen, Iets in de regio van 4e gen I5, met SSD en 4 tot 8 GB aan werkgeheugen. Dat is nog altijd vele malen beter dan een Celeron processor die je ervoor krijgt bij aanschaf van een nieuwe. Voornamelijk de notebooks van de zakelijke lijnen van de bekende merken zoals HP, Dell en Lenovo zijn vaak kwalitatief erg goed. Niet alleen technisch gezien, maar ook de bouwkwaliteit en als je de prijs kwaliteit verhouding vergelijkt van tweedehandse zakelijke laptops kom je vaak tot de conclusie dat je veel meer voor je centjes krijgt dan bij een consumentenlaptop.

Nadeel van zakelijke laptops is dat ze wat minder strak en mooi kunnen ogen en soms zwaarder in gewicht zijn. Alhoewel er ook veel keuze is tegenwoordig uit ultrabook modellen van de zakelijke lijn (echter hebben die ook hun nadelen). Daarnaast een nadeel van gebruikte laptops is dat er gebruikerssporen op het toestel zichtbaar kunnen zijn (daar moet je wel of niet mee kunnen leven).

Succes met je zoektocht in ieder geval!

Gobytes.nl - Refurbished IT Hardware

Pagina: 1