Beste iedereen!
Van de zaak krijg ik een SIM kaart om bereikbaar te zijn. Nu heb ik geen zin om met twee telefoons rond te zeulen, dus zoek ik een dual SIM. Ik heb eens rond gezocht maar loop stuk op het feit dat de meeste websites een beperkt aantal telefoons vergelijken. Ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben of van horen/zien mij iets aan kunnen raden. Ook linkjes met goede benchmarks zijn welkom.
Eisen?
>Android (liefst One)
>Dual SIM
>Goede batterij(!!!)
>Geen phablet
>Quickcharge
Mooi meegenomen?
>(Spat)waterdicht
>Vingerafdruk scanner
Wat doe ik met mijn telefoon?
>Social Media
>Spotify
>Navigatie (zowel auto als motor)
>Af en toe video's afspelen op Youtube
Niet echt gebruik voor een high end smartphone denk ik zo.
Wat mag het kosten?
Prijs is niet enorm belangrijk (ik hou mijn opties graag open), maar het liefst iets in het midrange budget. Hierbij denk ik aan 200 tot 500 euro.
Overig:
Mijn belangrijkste eis, naast de dual sim functionaliteit, is toch wel de batterij. Ik heb nu een Galaxy S7 en loop ondanks mijn matige gebruik toch telkens tegen het feit aan dat ik deze rond de lunchpauze al aan de voeding moet leggen. Nu hoeft het toestel geen dagen mee te gaan, maar zou het prettig vinden als het toestel ZEKER een hele dag mee gaat.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Van de zaak krijg ik een SIM kaart om bereikbaar te zijn. Nu heb ik geen zin om met twee telefoons rond te zeulen, dus zoek ik een dual SIM. Ik heb eens rond gezocht maar loop stuk op het feit dat de meeste websites een beperkt aantal telefoons vergelijken. Ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben of van horen/zien mij iets aan kunnen raden. Ook linkjes met goede benchmarks zijn welkom.
Eisen?
>Android (liefst One)
>Dual SIM
>Goede batterij(!!!)
>Geen phablet
>Quickcharge
Mooi meegenomen?
>(Spat)waterdicht
>Vingerafdruk scanner
Wat doe ik met mijn telefoon?
>Social Media
>Spotify
>Navigatie (zowel auto als motor)
>Af en toe video's afspelen op Youtube
Niet echt gebruik voor een high end smartphone denk ik zo.
Wat mag het kosten?
Prijs is niet enorm belangrijk (ik hou mijn opties graag open), maar het liefst iets in het midrange budget. Hierbij denk ik aan 200 tot 500 euro.
Overig:
Mijn belangrijkste eis, naast de dual sim functionaliteit, is toch wel de batterij. Ik heb nu een Galaxy S7 en loop ondanks mijn matige gebruik toch telkens tegen het feit aan dat ik deze rond de lunchpauze al aan de voeding moet leggen. Nu hoeft het toestel geen dagen mee te gaan, maar zou het prettig vinden als het toestel ZEKER een hele dag mee gaat.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2018 17:40 . Reden: meer bedacht ]