Advies gevraagd: Gaming microfoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:20
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een nieuwe microfoon voor mijn Gaming PC. Ik maak gebruik van een 5.1 set dus gebruik ik geen hoofdtelefoons. voorheen gebruikte ik de microfoon van mijn webcam (Microsoft Livecam VX3000) maar na een upgrade van mijn PC hardware zit hier erg veel ruis op. ik zoek nu dus een goede kleine microfoon welke op redelijke afstand (30-50cm) nog goed mijn spraak oppikt voor gebruik van TS / Ventrillo / Discord.

Alle reacties

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:51

junglebeast

hier staat iets

Je zou deze kunnen overwegen. https://www.bax-shop.nl/u...udio-condensatormicrofoon

Dat is zonder een stand geloof ik.

Of anders de Devine USB 50 met shockmount en stand. Ook bij Bax.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 16:52
Is de pricewatch: Samson Meteor Mic USB Studio Microphone misschien wat? Zelf heb ik de pricewatch: Blue Microphones USB-Microfoon, maar zelfs op de laagste stand vindt ik hem nog best groot.

• Tirinium
Zijn er anders ook nog goede 3.5mm jack microfoons, dan loop ik niet zoals nu tegen het probleem aan dat USB storing heeft en kan ik ook gebruik blijven maken van de sound improvements van mijn geluidskaart zoals nu ook het geval is bij mijn headset waarvan iedereen zecht dat het geluid punt gaaf is.

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 16:52
Misschien een pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 of pricewatch: Sharkoon SM1. Kan je op je kraag vast clippen. Zelf heb ik de zalman in een doos ergens van jaren geleden toen ik nog een koptelefoon gebruikte. Die heeft een dikkere clip voor bedrading.

Is geen desktop solution, maar werkt wel.

• Tirinium
Uiteindelijk heb ik deze gehaald: http://www.media-tech.eu/MT391en
Rond de 20 euro met mic boost ben ik nog goed te verstaan als ik 30-50 cm van de microfoon verwijderd ben staat onder scherm naast speaker, maar heb geen gekraak of muziek welke doorkomt.
Pagina: 1