They made me do it.
Verwijderd
Zo'n lijstje is waarschijnlijk zo weer weg gewerkt.
Verder kan je zien, dat er al een aantal draadjes in behandeling zijn.
Jij vergeet zeker dat een mod naast een mod ook mens is...... en ik was ff druk met bannenOp zaterdag 21 juli 2001 21:57 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik vind dit NIET kunnen...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
They made me do it.
Ik had trouwens ook al een modje gewaarschuwd.Op zaterdag 21 juli 2001 22:12 schreef Smoothy_ het volgende:
Eeeej, het begint al leger te worden
Verwijderd
hoezo heb je er last van ofzoOp zaterdag 21 juli 2001 21:57 schreef Smoothy_ het volgende:
[afbeelding]
Modjes tekort?
Ik vind dit NIET kunnen...
of gaat het in tegen je ethische overtuigingen ?
idd, duurt allemaal veel te lang.Op zaterdag 21 juli 2001 22:14 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
hoezo heb je er last van ofzo
of gaat het in tegen je ethische overtuigingen ?
They made me do it.
Er staat er nu nog maar 1Op zaterdag 21 juli 2001 22:18 schreef Smoothy_ het volgende:
Das beter
Verwijderd
Valt toch wel redelijk mee!Op zaterdag 21 juli 2001 22:16 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
idd, duurt allemaal veel te lang.
De post waarop nog niet geantwoord was, stonden er hooguit anderhalf uur in.
Maar goed, je probleem is nu opgelost lijkt me zo
Anderhalf uur! Veels te lang! Het moet gewoon snel gaan.Op zaterdag 21 juli 2001 22:20 schreef nelske het volgende:
[..]
Valt toch wel redelijk mee!
De post waarop nog niet geantwoord was, stonden er hooguit anderhalf uur in.
They made me do it.
Rustig, het SU slaaf was ff drukOp zaterdag 21 juli 2001 22:23 schreef Smoothy_ het volgende:
Anderhalf uur! Veels te lang! Het moet gewoon snel gaan.
Zeur niet zo man!
We doen ons best om dit forum draaiende te houden. We hebben een grote crew, maar wij zijn ook maar menselijk, wij zijn ook wel eens offline, of bezig, of moe, of op vakantie.
Als je daar niet tegen kunt en vindt dat er altijd binnen anderhalf uur gereageerd moet worden, tsja, dan is dat jouw probleem niet het onze
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
okOp zaterdag 21 juli 2001 22:26 schreef Diadem het volgende:
sorry voor de flame, maar:
Zeur niet zo man!
We doen ons best om dit forum draaiende te houden. We hebben een grote crew, maar wij zijn ook maar menselijk, wij zijn ook wel eens offline, of bezig, of moe, of op vakantie.
Als je daar niet tegen kunt en vindt dat er altijd binnen anderhalf uur gereageerd moet worden, tsja, dan is dat jouw probleem niet het onze
They made me do it.
Verwijderd
Ghehe. De modjes houden de F5 knop ook niet continue ingedruktOp zaterdag 21 juli 2001 22:23 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Anderhalf uur! Veels te lang! Het moet gewoon snel gaan.
Ik ben het wel met je eens dat het redelijk vol stond, maar een echte ramp is dat toch niet? Ik had ook al een hintje laten vallen, maar een post in LA voorspoedigt dat soort zaken
Duh.... als ik users moet bannen en mail sturen en ICQ beantwoorden KAN het wel eens voorkomen dat ik niet 1-2-3 kan kijken. Ik had ze allang gezien, alleen moest ik ff iets doen van hogere prioOp zaterdag 21 juli 2001 22:28 schreef Smoothy_ het volgende:
Trouwens wel frapant, anderhalf uur geen activiteit. Een post in LA en ineens heel SU leeg.
hhhmmmm
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op zaterdag 21 juli 2001 22:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Er staat er nu nog maar 1En die is in 'behandeling' door JvS.
(helemaal vergeten)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja Dennis, ook jij bent onmisbaarOp zaterdag 21 juli 2001 22:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik had trouwens ook al een modje gewaarschuwd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pas maar op, anders wordt dit topic straks nog te klein voor zijn egoOp zaterdag 21 juli 2001 22:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja Dennis, ook jij bent onmisbaar![]()