Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erdinger
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-07 12:25
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Actioncamera met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Wat is je budget?
Rond de €150 maximaal. Liefst rond de €100.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Stukjes van een roadtrip te filmen. Veel accesoires zijn dus een pré (veel verschillende mounts voor in de auto en andere scenarios)

Wat heb je zelf al gevonden?
Dat SJCAM, Xiaomi en enkele andere merken veel value voor money bieden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welk merk/model bied momenteel de beste prijs/kwaliteitverhouding binnen mijn budget? Heeft iemand toevallig laatst onderzoek hiernaar gedaan en wil zijn conclusie delen?

PS: in de titel heb ik China staan; echter bedoel ik dat ik ook Chinese merken overweeg. bestellen via een NL winkel heeft echter de voorkeur i.v.m. garantie.

[ Voor 7% gewijzigd door Erdinger op 04-12-2018 16:22 . Reden: meer info ]

How low-code can you go?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:49
Ik ben met black friday flink bezig geweest met dezelfde vraag, maar heb het even geparkeerd. Waarom? Om goed te filmen moet er een goede stabilisatie zijn. En die krijg je vooral met een 3-assige gimbal. Je hebt deze voor stationaire camera's, mobieltjes of zelfs standalone (gimbal plus camera in een). Deze laatste zit ik op te wachten. Ergens in december wordt de DJI osmo compact uitgebracht in NL. Klein handzaam dingetje wat mooie beelden maakt en vooral soepele beelden! Check maar eens op YT. Valt overigens wel buiten je budget waarschijnlijk met zo'n 350 euro.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

CEA > FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.