Safari kan niet worden geopend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612619

Topicstarter
Mijn vraag

Sinds de laatste update vorige week van Safari op mijn MacBook air (2015 macOS High Sierra 10.13.6)
krijg ik de mededeling dat 'Safari niet kan worden geopend omdat het wordt bijgewerkt'.

Opnieuw opstarten helpt niet.

Heeft iemand suggesties?

Beste antwoord (via Anoniem: 612619 op 04-12-2018 23:01)

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Anoniem: 612619 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:45:
@Pendora

werkt niet: ik krijg de melding dat de update niet kan worden geïnstalleerd op de twee schijven waaruit ik kan kiezen en dat de inhoud van deze schijven niet kan worden gewijzigd.
Je zou nog kunnen proberen om de "Final" te downloaden.
Andere optie is het installeren van Mojave (10.14) als je niet bewust deze negeert is dat de beste optie overigens. Dit kun je vinden in de App store.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Nu online
Lijkt alsof de update niet 100% is afgerond. Je zou opnieuw de update kunnen draaien
https://www.techglobex.ne...final-download-links.html
en dan de Combo update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 612619 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:29:
Mijn vraag

Sinds de laatste update vorige week van Safari op mijn MacBook air (2015 macOS High Sierra 10.13.6)
krijg ik de mededeling dat 'Safari niet kan worden geopend omdat het wordt bijgewerkt'.

Opnieuw opstarten helpt niet.

Heeft iemand suggesties?
Update afwachten. als het mislukt is eerst opnieuw updaten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Pendora

werkt niet: ik krijg de melding dat de update niet kan worden geïnstalleerd op de twee schijven waaruit ik kan kiezen en dat de inhoud van deze schijven niet kan worden gewijzigd.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Nu online
Anoniem: 612619 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:45:
@Pendora

Je zou nog kunnen proberen om de "Final" te downloaden.
Andere optie is het installeren van Mojave (10.14) als je niet bewust deze negeert is dat de beste optie overigens. Dit kun je vinden in de App store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb Mojave geinstalleerd, nu heb ik Safari ook weer.

bedankt!
Pagina: 1