inleiding
Welke koelpasta is het meest efficiënte (en kan toegepast worden) op mijn CPU met combinatie van de dark rock pro 4 koeling? Ik heb onderaan 3 pasta's gevonden en gekeken of die de aluminium onderkant niet opvreten van mijn koeling, en ik denk zelf dat de arctic silver 5 het meeste koeling's verschil gaat leveren. Ik zag ook dat de thermo grizzly goed koelt, maar ik weet niet zeker of die compatibiel is met deze koeling.
Mijn vraag:
Ik wil weten of de Arctic silver 5 en/of thermo grizzly cryonaut pasta op mijn CPU toegepast kunnen worden en niet deze koeling onderkant (die op de pasta zit) opvreet.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Huidige CPU: I7-9700k TRAY
Moederbord: Asus Rog Maximus XI hero Black Ops 4 editie
Case: CM storm trooper case
GPU: MSI GeForce RTX 2080 Ti Ventus
PSU: RM 850X
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Arctic silver 5 koelpasta
MX 4 koelpasta
Thermo grizzly cryonaut
Welke koelpasta is het meest efficiënte (en kan toegepast worden) op mijn CPU met combinatie van de dark rock pro 4 koeling? Ik heb onderaan 3 pasta's gevonden en gekeken of die de aluminium onderkant niet opvreten van mijn koeling, en ik denk zelf dat de arctic silver 5 het meeste koeling's verschil gaat leveren. Ik zag ook dat de thermo grizzly goed koelt, maar ik weet niet zeker of die compatibiel is met deze koeling.
Mijn vraag:
Ik wil weten of de Arctic silver 5 en/of thermo grizzly cryonaut pasta op mijn CPU toegepast kunnen worden en niet deze koeling onderkant (die op de pasta zit) opvreet.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Huidige CPU: I7-9700k TRAY
Moederbord: Asus Rog Maximus XI hero Black Ops 4 editie
Case: CM storm trooper case
GPU: MSI GeForce RTX 2080 Ti Ventus
PSU: RM 850X
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Arctic silver 5 koelpasta
MX 4 koelpasta
Thermo grizzly cryonaut
[ Voor 2% gewijzigd door MonkeyDante op 04-12-2018 11:42 . Reden: URL voor voeding toegevoegd ]