"Everybody lies but it doens't matter since nobody listens"
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
Een 200Mhz'er is nooit op 266 te krijgen(stabie)
Verwijderd
Volgens mij moeten 266Mhz processoren ook wel kunnen draaien op 100mhz geheugen ,aangezien bijv de Turbo(van Msi en 266Mhz ondersteuning) ook ondersteuning biedt voor 100mhz ram-modulesOp zaterdag 21 juli 2001 21:54 schreef MSIBord het volgende:
Ik zou dan in eerste instantie denken dat je geheugen geen PC133 is maar PC100 is.
is er een manier om er makkelijk achter te komen of het een 200fsb of een 266fsb is??
Maar we hebben het hier over een ABIT..Op zaterdag 21 juli 2001 21:56 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
aangezien bijv de Turbo(van Msi en 266Mhz ondersteuning) ook ondersteuning biedt voor 100mhz ram-modules
Verwijderd
Och ja een AbitOp zaterdag 21 juli 2001 21:59 schreef MSIBord het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier over een ABIT..
(No flame
[off topic]Op zaterdag 21 juli 2001 22:02 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Och ja een Abitdat kan niet goed gaan
![]()
(No flame)
Nou, om niet te gaan flamen, ik heb voor het eerst een MSI nu, voorheen altijd een ABIT of ASUS. Maar ik ben heel tevreden over die MSI..Zou toch geen ander merk meer willen..
[/off topic]
Verwijderd
*Msi
*Asus
*Abit
Dan een hele tijd niks.................
*Soltek
*Gigabyte
Verwijderd
1/3 is namelijk 44 mhz en dat trekt ie misschien niet dus misschien moet je daar even naar kijken
Nee, inderdaad schiet dit niet op.. Maar ik denk dat je eerst eens zeker moet weten of het wel een 266Mhz. processor is.., ík zou het even niet meer weten nu...Op zaterdag 21 juli 2001 22:17 schreef macflyer het volgende:
leuk dat gediscusieer over wat het beste is maaruh............... ik ben nog niet verder
Verwijderd
Dan weet je meteen of het een 200 fsb is of 266.
Heb je trouwens ook een jumper op het mobo die je op 133 moet zetten?
Op mijn msi k7t turbo moet dat wel anders werkt het niet.
Verwijderd
Misschien geeft SiSoft Sandra wel aan wat voor fsb speed standaard is voor die proc,anders effe kijken(waarom niet gedaan toen je hem kocht ??)Op zaterdag 21 juli 2001 22:17 schreef macflyer het volgende:
leuk dat gediscusieer over wat het beste is maaruh............... ik ben nog niet verder
gebruikje je wel de goede 133mhz er zijn er nl twee 1 met een bijbehorende pci snelheid van 33 en 1 met een snelheid van ergens in de 40. die eerste moet zeker werken:)
ik gebruik inderdaad de goede pcibus snelheid (33mhz)
op mijn abit plak zit zover ik weet geen jumper voor 133mhz
Be Stronger Than Your Excuses
Verwijderd
ok maar dat verkllaard nog niet waarom het systeem wel helemaal opstart en op het moment dat je wil gaan werken met windhoos en systeem niets meer doet (geen fouten tijdens de opstart)Op zondag 22 juli 2001 11:02 schreef roelandstoter het volgende:
Als je de goede 133 Mhz. hebt gepakt (de 2e uit de lijst), en je hebt het laatste BIOS geflashed EN je weet absoluut zeker dat je geheugen Pc133 is,.. dan moet je terug naar de winkel... en een nieuwe halen..