How to? Wanneer ik een veld van het data type YES/NO check in ACCESS, wil ik dat er een additioneel veld waarin uitleg kan gegeven worden verschijnt.
Vraag
Alle reacties
Welkom
Ik mis heel veel info in je topicstart, zoals de info die werd gevraagd bij aanmaken van het topic. Je hebt ongetwijfeld al allerhande tutorials etc doorgenomen en zelf een en ander geprobeerd. Ook is er via Google al een en ander te vinden, zoeken bij google naar 'access show field based on response' bijvoorbeeld.
Dus, alsnog: waar dacht je zelf aan, wat zijn je probeersels, waar loop je vast? Dat horen we graag eerst voordat we meedenken.
Edit: zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen
Ik mis heel veel info in je topicstart, zoals de info die werd gevraagd bij aanmaken van het topic. Je hebt ongetwijfeld al allerhande tutorials etc doorgenomen en zelf een en ander geprobeerd. Ook is er via Google al een en ander te vinden, zoeken bij google naar 'access show field based on response' bijvoorbeeld.
Dus, alsnog: waar dacht je zelf aan, wat zijn je probeersels, waar loop je vast? Dat horen we graag eerst voordat we meedenken.
Edit: zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 04-12-2018 14:08 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)