Deurklink vastzetten i.v.m. kinderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35
Kind van 2 kan met wat moeite deuren openen die niet open moeten. Ik wil zorgen dat 1 tijdelijk niet open kan voor een kind, maar dat we er zelf wel in kunnen, zonder schroeven of boren. Ik zat te denken aan een zuignap die onder de klink zit zodat die niet naar beneden kan, maar zie zo 1, 2, 3 niet direct producten geschikt hiervoor (meeste is voor baby's en kastjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
Deurklink 90 graden draaien?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 10:32

scorpie

Supra Addict

Ronde deurklink op schroeven?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
90 graden draaien idd. Uiteindelijk moet je ze toch leren (begin daar vroeg mee!!!) dat ze er niet aan zitten, maar begin iig met 90 graden draaien. Dus klink omhoog zetten.
Dat doen ze eigenlijk overal wel met klinken.

Zelf hebben we het gelukkig niet nodig gehad, maar ze begon in de box als ze je niet zag te huilen, dus uiteindelijk konden we haar voor dat ze goed en wel kon kruipen al af te leren met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Nu online
Zoals hierboven al gemeld. Een ronde kleurklink monteren. Ik heb deze op onze voordeur gezet, ook ivm de kinderen en drukke straat, en werkt prima. Mijn dochter van 6 kan nu de deur wel zelf open doen, maar mn zoontje van 3 niet. De achterdeur hebben we 90 graden gedraaid en dat is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
90 graden draaien was bij ons ook de oplossing. Ik had het niet verwacht, maar die deur openen was gewoon een kansloze missie voor hem geworden. En het verloor ook na een paar dagen zijn aandacht :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Pagina: 1