Mijn vraag:
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een samsung 55nu7100.
Hij werkt echt perfect maar er was wel 1 ding wat me van dichtbij opviel (en je eigenlijk niet ziet vanaf afstand. De bovenrand lijkt iets curved te zijn (licht ovaal, wel geheel gelijkmatig). De achterkant heeft precies dezelfde vorm en je ziet het als je er helemaal naast staat dus hem vanaf de zijkant bekijkt of vanaf de bovenkant kijkt.
Omdat het nu avond is is het erg lastig er een goede foto van te krijgen maar ik kan morgen wel even een foto toevoegen zodat jullie weten wat ik bedoel. Als je hem vanaf de zijkant of bovenkant bekijkt lijkt het een hele minimale curved tv te zijn (zo kan ik het het beste omschrijven).
Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung 55nu7100.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht op twekaers en google maar niets kunnen vinden.
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een samsung 55nu7100.
Hij werkt echt perfect maar er was wel 1 ding wat me van dichtbij opviel (en je eigenlijk niet ziet vanaf afstand. De bovenrand lijkt iets curved te zijn (licht ovaal, wel geheel gelijkmatig). De achterkant heeft precies dezelfde vorm en je ziet het als je er helemaal naast staat dus hem vanaf de zijkant bekijkt of vanaf de bovenkant kijkt.
Omdat het nu avond is is het erg lastig er een goede foto van te krijgen maar ik kan morgen wel even een foto toevoegen zodat jullie weten wat ik bedoel. Als je hem vanaf de zijkant of bovenkant bekijkt lijkt het een hele minimale curved tv te zijn (zo kan ik het het beste omschrijven).
Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung 55nu7100.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht op twekaers en google maar niets kunnen vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door knorde op 03-12-2018 20:34 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl