Ik ben zelfstandig en geef in een EU land een klein tijdschrift uit.
ff wat opsommen:
Ik heb geen idee, tijd en geld om hier een bureau voor in te schakelen.
Waar staat beschreven waar ik aan moet voldoen, bijv. hoe vaak moet ik mijn wachtwoord verversen, moet ik elke keer uitloggen, moet een document een wachtwoord bevatten en is google veilig genoeg?
Ik kom wel wat stappenplannen van avg tegen, maar ik begrijp er eigenlijk niets van en de klanten hier ook niet.
Iemand informeerde me wel dat ik onder mijn factuur en email een regel tekst moet opnemen dat gegevens veilig bewaard worden en altijd kan worden uitgeschreven/verwijderd, maar dit is niet zomaar een copy/paste tekst volgens mij
p.s. ik heb geen website of nieuwsbrief
Ik voel me heel echt hier een noob in, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen
ff wat opsommen:
- Natuurlijk moet ik ook email naar de klanten sturen, meestal gaat het over een afgesproken tarief voor een advertentie, het ontwerp van de advertentie of we versturen de Factuur digitaal.
- Het contact met de adverteerder gaat in het Nederlands, Engels of Spaans.
- Over het algemeen zijn al mijn klanten ook kleine zelfstandigen.
- Ik verstuur mijn email via Gmail, met sterk wachtwoord, de contactgegevens woorden ook opgeslagen in een google doc
- Op dit moment log ik in op mijn Windows PC met vingerafdruk, Google heeft een sterk wachtwoord
Ik heb geen idee, tijd en geld om hier een bureau voor in te schakelen.
Waar staat beschreven waar ik aan moet voldoen, bijv. hoe vaak moet ik mijn wachtwoord verversen, moet ik elke keer uitloggen, moet een document een wachtwoord bevatten en is google veilig genoeg?
Ik kom wel wat stappenplannen van avg tegen, maar ik begrijp er eigenlijk niets van en de klanten hier ook niet.
Iemand informeerde me wel dat ik onder mijn factuur en email een regel tekst moet opnemen dat gegevens veilig bewaard worden en altijd kan worden uitgeschreven/verwijderd, maar dit is niet zomaar een copy/paste tekst volgens mij
p.s. ik heb geen website of nieuwsbrief
Ik voel me heel echt hier een noob in, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen
www.casarodriguillo.com