Toon posts:

Ik vrees dat mijn topic verkeerd is opgevat.

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189291
Ik bedoel het echt niet zo rottig, ik vroeg me alleen af waarom sommige mensen altijd een sprintje leggen naar SU.
En JVS nam het woord nazi in de mond, ik heb maar een keer het woord nsb gezegd en dat in een als als redenatie en ik heb niemand zo genoemd en al helemaal niet de modjes.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zou je wel willen helpen maar ik mag er niet in :P

Misschien dat je de pagina ergens anders wil uppen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik JvS een beetje overdreven vind met zijn "Oeeeeh! Jij vergelijkt de crew met nazi's!!!"

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Index / Tweakers Huiskamer / Office XP serial key voor iedereen :)
Author Topic: Office XP serial key voor iedereen :)

jeroen85

Geplaatst door jeroen85 - zaterdag 21 juli 2001 21:13

--------------------------------------------------------------------------------
Office XP serial key voor iedereen
voor iedereen die hem in de winkel koopt

Hehehehe op zo'n topic titel komen jullie wel af he?
En dan gaan jullie schreeuwen SLOTJE, en rennen jullie naar SU, en dan roepen dat jullie nooit nsb er zouden worden als er oorlog uitbreekt

heb ik gelijk?

ikbenveldmuis
IBM

Geplaatst door ikbenveldmuis - zaterdag 21 juli 2001 21:15

--------------------------------------------------------------------------------
ja
*geeft hand en feliciteert

Kluif_DBZfreak
Tannoy ruled aars :)

Geplaatst door Kluif_DBZfreak - zaterdag 21 juli 2001 21:15

Nee, ik schreeuw nooit om slotje.

Captain Pervert
You don't fool me

Geplaatst door Captain Pervert - zaterdag 21 juli 2001 21:16

Ja, SU == NSB forum.
Maar het is gewoon noodzakelijk omdat hier eikels zijn die de FAQ niet lezen en illegale meuk requesten/posten.

limp_bizkit
Shorty wanna be a thug!

Geplaatst door limp_bizkit - zaterdag 21 juli 2001 21:17

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:15 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Nee, ik schreeuw nooit om slotje.

precies.. ik vraag het altijd netjes

HaaZie
dat wel natuurlijk...

Geplaatst door HaaZie - zaterdag 21 juli 2001 21:19

hehe, alsof ik het niet doorhad
en om slotjes vragen doe ik nooit in de topic zelf... is ook enorm nutteloos...

Raven_
Ik ben niet icetea verslaafd!!

Geplaatst door Raven_ - zaterdag 21 juli 2001 21:20

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:19 schreef HaaZie het volgende:
hehe, alsof ik het niet doorhad
en om slotjes vragen doe ik nooit in de topic zelf... is ook enorm nutteloos...

Dis wel heeeeel erg offtopic maar... is je icon ietsjes lichter geworden? Die is een beetje vaag van kleur bij mij..

JvS
Mijn eeeeee blijft soms hangen

Geplaatst door JvS (Vakantiemod AV - 2100) - zaterdag 21 juli 2001 21:21

Wat een ongelooflijk ranzige vergelijking. Wordt de crew dan altijd gezien als "nazi's" en worden de mensen die in SU posten dan maar als NSB'ers gezien?
Wat ben jij triest.

LuNaTiC
The Infamous

Geplaatst door LuNaTiC - zaterdag 21 juli 2001 21:21

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:21 schreef JvS het volgende:
Wat een ongelooflijk ranzige vergelijking. Wordt de crew dan altijd gezien als "nazi's" en worden de mensen die in SU posten dan maar als NSB'ers gezien?
Wat ben jij triest.

Ja die arme modjes doen ook maar hun werk + best

Survival of the fit only the strong survive | He ain't a crook son... He's just a Shook One. | I ain't gotta tell you.. It's right in front of your eyes | Hah, it's the real baby, hip-hop hip-hop hip-hop..

jeroen85

Geplaatst door jeroen85 - zaterdag 21 juli 2001 21:22

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:21 schreef JvS het volgende:
Wat ben jij triest.

nee zo bedoel ik het dus ABSOLUUT NIET, maar ik bedoel iedereen gebruikt toch wel eens warez? Of bijna?

LuNaTiC
The Infamous

Geplaatst door LuNaTiC - zaterdag 21 juli 2001 21:22

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:22 schreef jeroen85 het volgende:
[..]

nee zo bedoel ik het dus ABSOLUUT NIET, maar ik bedoel iedereen gebruikt toch wel eens warez? Of bijna?

Gebruiken oke, maar het mag niet op dit forum, dus dan haal/vraag je het toch ergens anders?

Survival of the fit only the strong survive | He ain't a crook son... He's just a Shook One. | I ain't gotta tell you.. It's right in front of your eyes | Hah, it's the real baby, hip-hop hip-hop hip-hop..

jeroen85

Geplaatst door jeroen85 - zaterdag 21 juli 2001 21:24

quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 21:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]

Gebruiken oke, maar het mag niet op dit forum, dus dan haal/vraag je het toch ergens anders?

maar dan hoeft toch niet iedereen naar SU te gaan sprinten?

LuNaTiC
The Infamous

Geplaatst door LuNaTiC - zaterdag 21 juli 2001 21:24

Vraagje aan een willekeurig crew-lid:
Jullie hebben deze warez-policy omdat jullie anders gezeik krijgen met allerlei organisaties enz.. Zouden jullie het gedogen als jullie vrij waren om zelf te weten wat er op het forum gebeurt?

* LuNaTiC is daar wel nieuwsgierig naar

Diadem
Prophet! Thing of Evil!

Geplaatst door Diadem (HGM General Chat - 1305) - zaterdag 21 juli 2001 21:24

Zieke gast.
Ik ga even overleggen met de rest van de crew

Index / Tweakers Huiskamer / Office XP serial key voor iedereen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 21:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik JvS een beetje overdreven vind met zijn "Oeeeeh! Jij vergelijkt de crew met nazi's!!!"
inderdaad ik heb dat nooit gezegd het bedoelde het absoluut NIET zo.

• saviour
  • Niet online
Dat is idd een beetje voorbarig gezegd vind ik ja.

En Traag, JvS etc.. ; als jullie vinden da tik nu weer bezig ben met rellen --> so be it :r

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

saviour, doe je ooit anders in [forum=15] :?

Gepaste maatregelen zijn genomen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 21:33 schreef jeroen85 het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189291
Ik bedoel het echt niet zo rottig, ik vroeg me alleen af waarom sommige mensen altijd een sprintje leggen naar SU.
En JVS nam het woord nazi in de mond, ik heb maar een keer het woord nsb gezegd en dat in een als als redenatie en ik heb niemand zo genoemd en al helemaal niet de modjes.
Je probeert jezelf er nu heel slap uit te lullen. Als jij mensen die het forum op orde houden gaat vergelijken met nazi's, dan is dat ZIEK. En de manier waarop je het brengt laat zien dat jij SU-poster schijnheilig vindt, en de mods niet veel beter zijn. Kortom: een regelrechte flame! Aangezien daar een verbod op staat denk ik dat je de HK uit ligt, en als dat alles is dan heb je nog mazzel :(

En kap toch verdomme eindelijk eens met dat gezeik over de tweede wereldoorlog. Wil jij jezelf gaan vergelijken met de miljoenen slachtoffers die er in die oorlog gevallen zijn, alleen omdat jij je een beetje benadeeld/gefrustreerd voelt? Get a life :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 21 juli 2001 21:37 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

inderdaad ik heb dat nooit gezegd het bedoelde het absoluut NIET zo.
ik heb niet gezegd dat jij dat doet.
Wat ben jij triest.
De crew werdt alleen wel regelmatig vergeleken daarmee. Jij haalt nu de SU-posters aan als NSB'ers.. Volksveraders die de Nazi's hielpen.

Ik wordt van die vergelijking een beetje misselijk. Het is een regelrechte flame naar de users die helpen het forum te onderhouden.

En indirect suggereer je dat ze dat doen naar een "overheerser" die je niet mag. Dat dat telkens weer vergeleken wordt met het regime waaronder vele doden zijn gevallen schiet dan inderdaad erg snel in het verkeerde keelgat!
Op zaterdag 21 juli 2001 21:40 schreef saviour het volgende:
Dat is idd een beetje voorbarig gezegd vind ik ja.

En Traag, JvS etc.. ; als jullie vinden da tik nu weer bezig ben met rellen --> so be it :r
Je doet maar wat je niet laten kan. Je mening geven mag. Als je hem nou nog zou onderbouwen, zou het heel prettig zijn.

Ow, en " :r " is geen onderbouwing.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 21:41 schreef Traag het volgende:
saviour, doe je ooit anders in [forum=15] :?

Gepaste maatregelen zijn genomen
Ik ben geband dit, en ik zal hierna ook nooit meer posten op GoT en ga nou niet janken dat ik een cloon ben :(
Durf je niet te zeggen dat ik geband ben?
Lekker lame hoor!!!!!!!!!!!!!!
Dit is allemaal zwaar overdreven!!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 21 juli 2001 21:49 schreef jeroen85b het volgende:

[..]

Ik ben geband dit, en ik zal hierna ook nooit meer posten op GoT en ga nou niet janken dat ik een cloon ben :(
Hoezo? moet elke ban dan in het mededelingenforum ofzo? :?

Jij weet het, en dat is wel genoeg.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je uberhaupt de argumenten wel gelezen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Saviour. Je zegt het ook verkeerd. Je moet het met meer tact zeggen.

Niet: De mods zijn Nazi's of NSB'ers
Wel: Het lijkt hier WO2 wel!

Ben ik ooit mee weggekomen. ;) ;)

[topic=164031]

Het gaat om hoe je het brengt. Strekking is dan ook duidelijk.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op zaterdag 21 juli 2001 21:55 schreef Kirpeknots het volgende:

[topic=164031]

IPV Saviour bedoel je vast Captain Pervert.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 21:55 schreef Kirpeknots het volgende:

[topic=164031]

Kijk eens aan... Jij bent ook weer lekker bezig :Z

• Captain Pervert
Ik heb nu een HK ban, en waarom?
Als je mijn post goed leest ziet ieder mens met verstand dat ik het niet als dusdanig bedoelde.
Ja, SU == NSB forum.
Maar het is gewoon noodzakelijk omdat hier eikels zijn die de FAQ niet lezen en illegale meuk requesten/posten.
Ik weet niet wie mij uit de HK geband heeft, maar ik eis dat dat onmiddelijk teruggedraaid wordt. Zie mijn posts, zie mijn regdatum, zie het feit dat ALS ik een recalcitrant mannetje was geweest, ik al LANG eerder een HK ban gehad zou hebben.

Ik wil hier verder geen woorden om vuil maken.

Dit is onrecht. Draai het terug.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Arno

Arno

PF5A

Mooi, dan is je clone nu ook banned!
Lees je mail!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 21:57 schreef Captain Pervert het volgende:
Afgezien van het feit of het wel of niet nodig is op GoT, waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om zoiets te vergelijken met de NSB! Heb je enig idee wat er allemaal gebeurd is in WW2, en waar je mensen mee durft te vergelijken als je zo'n botte stomme opmerking maakt? Als je dat niet snap, tja...

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 21 juli 2001 21:57 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik weet niet wie mij uit de HK geband heeft, maar ik eis dat dat onmiddelijk teruggedraaid wordt. Zie mijn posts, zie mijn regdatum, zie het feit dat ALS ik een recalcitrant mannetje was geweest, ik al LANG eerder een HK ban gehad zou hebben.
Ik wel, dat was ik. Jij hebt een week HK ban gekregen omdat je als een domme geit achter jeroen85 aanlulde. Wees BLIJ dat het maar een week is, anderen wilde langer.
Sure, over een week

Jeremy Clarkson

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Op zaterdag 21 juli 2001 21:56 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

IPV Saviour bedoel je vast Captain Pervert.
Oeps. Sorry je hbt gelijk. Excuses Saviour.
(Ik moet ook niet posten, terwijl ik een NDS-tree aan het rebuilden ben. Kan niet meerdere dingen tegelijk.)

• Captain Pervert
Op zaterdag 21 juli 2001 21:59 schreef Exirion het volgende:

[..]

Afgezien van het feit of het wel of niet nodig is op GoT, waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om zoiets te vergelijken met de NSB! Heb je enig idee wat er allemaal gebeurd is in WW2, en waar je mensen mee durft te vergelijken als je zo'n botte stomme opmerking maakt? Als je dat niet snap, tja...
Ik weet dondersgoed wat er gebeurd is. Die vergelijking is op het randje, maar als je geen prikkelende opmerkingen kan maken, krijg je tamelijk saaie discussies. "Prikkelende opmerkingen" zijn twee woorden die jij boven je bed hebt hangen. Vaak genoeg lees ik jouw posts met altijd weer een uitgesproken, vaak tegendraadse mening.

Nogmaals, het accent van die post lag op de noodzaak van SU. Ik post er zelf ook af en toe in.

Tot slot: ik ben blij dat het maar voor een week is, maar aan de andere kant, het is de HK maar. Toch vind ik het onrechtmatig en voel me in mijn eer aangetast.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Iedereen vergeet hier voor het gemak dat jeroen85 al een waarschuwing had, en dat hij verder ook nog nooit een niet-onzinnige bijdrage had geleverd in de HK.

Als je dan ook nog eens zulk soort opmerkingen gaan maken, tsja.

Het is niet eens zo zeer dat je de crew aanvalt, dat kan ik hebben. Maar dat je users die ons helpen aanvalt, dat vind ik erg lame, en daar wordt ik eerlijk gezegd ook best wel pissig om.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• saviour
  • Niet online
Geeft nix KirpeKnots :P

Ennem JvS: ik hoefde hier niets te onderbouwen, :r was ook geen onderbouwing... het wa wat ik evan vind.

Ennem, Traag; ik doe ook anders in LA ja. Ik heb HlpDsK toevallig nog een "coplimentje" gegeven, in een thread die je zelf ook hebt gelezen!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 22:05 schreef Captain Pervert het volgende:
"Prikkelende opmerkingen" zijn twee woorden die jij boven je bed hebt hangen. Vaak genoeg lees ik jouw posts met altijd weer een uitgesproken, vaak tegendraadse mening.
Tegendraads zijn is niks mis mee, en een uitgesproken mening uiten ook niet. Maar je zult mij nooit iemand onderuit zien halen met zulke lage uitspraken.

• Captain Pervert
Maar dat je users die ons helpen aanvalt
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]En daar val ik onder.[/url]
Ik snap niet dat ik om 1 opmerking gebanned word. Dat het een week is, daargelaten. Ban is ban. Ik ben geen newbie die techfora vol gaat blaten om maar in de HK over drollen en andere meuk te kunnen ouwehoeren...

• Captain Pervert
Op zaterdag 21 juli 2001 22:08 schreef Exirion het volgende:

[..]

Tegendraads zijn is niks mis mee, en een uitgesproken mening uiten ook niet. Maar je zult mij nooit iemand onderuit zien halen met zulke lage uitspraken.
NSB <---> Noodzaak SU.

Heft elkaar op toch?

Ik haal niemand onderuit. Dat zou ik doen wanneer ik niet zou wijzen op de noodzaak.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 22:12 schreef Captain Pervert het volgende:
NSB <---> Noodzaak SU.

Heft elkaar op toch?

Ik haal niemand onderuit. Dat zou ik doen wanneer ik niet zou wijzen op de noodzaak.
Doet er niet toe, want je snapt zelf ook wel dat je het veel beter op een andere manier had kunnen formuleren. Hoe je het ook wendt of keert, parallellen trekken met de NSB slaat gewoon helemaal nergens op.

Als je graag controversiele uitspraken wil doen, doe het dan zodanig dat het niet verkeerd uitgelegd of geinterpreteerd kan worden. Doe je dat niet, dan is het je eigen schuld als mensen er het slechtste van denken en je daar op aanvallen.

• Captain Pervert
Dus ik behoor een zero-tolerance beleid ten opzichte van ALLES wat ook maar ENIGSZINS verband houdt met verwerpelijke ideeen (racisme, discriminatie) in te calculeren?

Een beleid waarbij niet naar de context, noch de persoon die het zegt wordt gekeken?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 22:20 schreef Captain Pervert het volgende:
Dus ik behoor een zero-tolerance beleid ten opzichte van ALLES wat ook maar ENIGSZINS verband houdt met verwerpelijke ideeen (racisme, discriminatie) in te calculeren?

Een beleid waarbij niet naar de context, noch de persoon die het zegt wordt gekeken?
Nee, want we maken ons allemaal wel eens schuldig aan dat soort dingen. Maar goed, je snapt blijkbaar niet wat ik bedoel en waarschijnlijk zullen we het daar dan ook niet over eens worden.

• Captain Pervert
Nee, ik denk het ook niet.
Ach, het is zomer, ik ga wel buiten zitten :)
Kan beter zonder die huiskamer dan een kameel zonder water.

Eat your heart out.

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Lezen is moeilijk, begrijpen nog moeilijker.

Uit de post van Captain Pervert in het vermelde draadje leest Pokkenoise een sarcatische ondertoon om Jeroen85 met zijn onzintopic er even op te wijzen dat SU posters gewoon nodig zijn en als Jeroen85 dat xxx-ers wil noemen, so be it, maar ze zijn gewoon nodig.

Om Captain Pervert daarvoor te bannen uit de HK slaat nergens op.
Pokkenoise begrijpt dan ook volkomen dat Captain Pervert zich aangesproken voelt door zo'n HK ban.

xxx= Nederlandsche Socialisten Bond.

? weet jij wat.

Verwijderd

Oh my god, is Captain Pervert nou uit de HK gebanned, alleen vanwege die opmerking in dat topic dat gesloten is?
Hahaha, ja, smart move!!! Jullie lezen dat dus helemaal verkeerd. Zoals eerder gezegd, dat is inderdaad sarcastisch bedoeld, zo van: "yeah right, SU is een NSB forum, dream on!!!". Way to go!!! (Jammer dat die MSN dingen hier niet werken, anders had ik ff (Y) gedaan :P)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Imho is het erg simpel. De NSB, oftwel Nationaal Socialistische Bond was een partij met een sterke drang richting de duitse National Socialistische Deutsche Arbeiter Partei, oftwel NSDAP. De partijleider was Adolf Hitler, de leden waren nazi's. NSB=nazi.

En dat is absoluut geen geuzennaam. Dit soort vergelijkingen vallen bij mij onder hoofdstuk "te weinig zuurstof gehad" uit dit draadje http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187242 en de daarop volgende discussie in LA. Geen smiley of extra opmerking daarbij verzacht enige vergelijking van een hedendaags forum met die walgelijke groep mensen van destijds. Dus wees blij met je tempban, iemand die dergelijke kwade vergelijkingen maakt heeft hier imho niks te zoeken.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 21:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Het feit dat je daar zo over denkt spreekt naar mijn mening boekdelen, en blijkbaar denken anderen daar ook zo over. Als je de topicstarter niet had verdedigd, dan was je eigen post misschien wat minder negatief geinterpreteerd.

• Captain Pervert
Op zaterdag 21 juli 2001 23:45 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het feit dat je daar zo over denkt spreekt naar mijn mening boekdelen, en blijkbaar denken anderen daar ook zo over. Als je de topicstarter niet had verdedigd, dan was je eigen post misschien wat minder negatief geinterpreteerd.
Ja een erg ongelukkige opmerking was dat van mij.
Ten eerste dat (kennelijk misplaatste) sarcasme. Wat op zich recht te breien was geweest. Maar in die aangehaalde post uitte zich mijn ergernis aan mensen die dingen meteen zo zwaar opvatten. Samen leidde dat tot een ban, die voor anderen te rechtvaardigen is, maar voor mijn gevoel niet klopt. Maar dat is mijn gevoel maar.

Ben het zelden oneens met het beleid hier, en vind de genomen maatregelen vaak gepast. Dat ik daar zelf het slachtofer van word, het zij zo. Als het bijdraagt aan een beter GoT...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

heb net ff de topic gelezen
daar is geen woord frans bij hoor

ik zou als ik het topic gelezen had ook hard gereplied hebben als regelmatige SU poster

SU is gewoon om de adjes/modjes te helpen met dit forum netjes te houden

en als jij dan de vergelijking trekt met WO2
dan voel ik me ernstig aangevallen door 1 of andere nitwit

* D2k stopt met tikken voor ie boos word

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 21 juli 2001 23:54 schreef Captain Pervert het volgende:
Ben het zelden oneens met het beleid hier, en vind de genomen maatregelen vaak gepast. Dat ik daar zelf het slachtofer van word, het zij zo. Als het bijdraagt aan een beter GoT...
Misschien heb je het inderdaad niet zo bedoeld zoals het overgekomen is, en dan is de ban mogelijk een zware maatregel. Aan de andere kant kun je wellicht begrijpen dat dit soort toestanden het liefst voorkomen worden, en dat er daarom op deze manier grenzen worden gesteld. Grenzen waaraan te merken is hoever men kan gaan in de HK.

Dat jij nu misschien het slachtoffer bent geworden van een misverstand is jammer, maar het is in het algemeen belang (zoals je zelf al een beetje erkende).

• Captain Pervert
Op zondag 22 juli 2001 00:00 schreef D2k het volgende:
heb net ff de topic gelezen
daar is geen woord frans bij hoor

ik zou als ik het topic gelezen had ook hard gereplied hebben als regelmatige SU poster

SU is gewoon om de adjes/modjes te helpen met dit forum netjes te houden

en als jij dan de vergelijking trekt met WO2
dan voel ik me ernstig aangevallen door 1 of andere nitwit

* D2k stopt met tikken voor ie boos word
Lieve schat, de ene vergelijking is de andere niet. Word nou niet boos, we zijn toch vriendjes? Loop je niet zo op te fokken.

Jij bent een schoolvoorbeeld van iemand die aan de bel trekt zodra er ook maar een gevoelig onderwerp aangesneden wordt. Wanneer een term als "homo", "nazi" of "Turk" valt, liggen types als jij al op de loer om, al dan niet dingen verdraaiend, beledigende opmerkingen eruit te halen.

Discrimineren en beledigen kan niet. Maar je kan ook overdrijven.

En dat je mij nitwit noemt vergeet ik even.

/me Pervert stopt ook met tikken en gaat slapen, want hij voelt een flamewar aankomen.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 22 juli 2001 00:09 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Lieve schat, de ene vergelijking is de andere niet. Word nou niet boos, we zijn toch vriendjes? Loop je niet zo op te fokken.
schat klinkt latijd nog vriendelijker
(not interested of course :9 )
Jij bent een schoolvoorbeeld van iemand die aan de bel trekt zodra er ook maar een gevoelig onderwerp aangesneden wordt. Wanneer een term als "homo", "nazi" of "Turk" valt, liggen types als jij al op de loer om, al dan niet dingen verdraaiend, beledigende opmerkingen eruit te halen.
helaas, homo niet en turk ook niet
maar n*zi wel
Discrimineren en beledigen kan niet. Maar je kan ook overdrijven.

En dat je mij nitwit noemt vergeet ik even.
je kan beter nitwit dan n*zi genoemd worden

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Captain Pervert:

Ik denk dat ik je wel kan zeggen dat er binnen de crew wel enige verdeeldheid is. Jouw straf is misschien wel wat aan de hoge kant, hoewel hij ook niet onterecht is te noemen.

Misschien is het het beste om het als een extra zware waarschuwing te zien. Het is tenslotte maar de HK, en het is maar 1 week, het is ook weer niet zo dat je extreem zwaar gestraft bent.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 22 juli 2001 00:00 schreef D2k iets dat hierboven ook al gequote staat:
Wie bedoelde je met "jij"? De discussie ging nu over CP.

Het is een "waarschuwingsban". Normaal is flamen: exit HK voor altijd... Dit is dus maar een weekje.

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11 14:24
niet dat mijn mening veel waarde heeft maar ik ben het opzich wel met Capt. Pervert eens..

hij wijst er in de originele post juist op de SU nodig is (om warez tegen te gaan enzo..)

alleen zijn bewoordingen waren een beetje slecht gekozen (maar dat zal hij wel nodig gevonden hebben om de toenmalige topicstarter op zijn punt te wijzen)

maargoed. just my 2 eurocents

Have a wheelie good weekend!

• Captain Pervert
Fine. :)

Verwijderd

Wat een ultiem grof gezeik dit zeg. Iedereen weet toch dat Captain Pervert een prima gozert is?

En nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar ik zie z'n posts regelmatig, en ik heb hem nog nooit iets verkeerds zien posten. Ik ben ervan overtuigd dat hij geen kwade bedoelingen had met zijn post, en ik vind het dan ook een zwaar belachelijke, overdreven vorm van machtsmisbruik om hem een tempban te geven.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

ik ruik *snif*...he het zijn *snif*... wannabe-mods!
aaargh!
wat een gezever weer zeg hier :(

waarom worden mensen altijd persoonlijk afgerekend op wat ze zeggen? ehm dit klinkt niet goed, wat ik bedoel is dat als iemand een opmerking maakt die bij bepaalde mensen met te lange tenen in het verkeerde keelgat schiet gelijk er vanuit wordt gegaan dat die persoon het slecht bedoeld. en daar komen idd gelijk die mensen op af die 5x per dag het woord turk, homo, n*zi en n*b invoeren in de search en dan lekker braaf gaan doen en zo de vat op het relevante en realistische aspect kwijtraken. dat zijn nou juist de mensen die voor een slechte sfeer zorgen. niet de mensen die een opmerking op het randje maken. die van Jeroen vind ik bij benadering wel te ver maar die CP zit in het grijze gebied

This too shall pass

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op zaterdag 21 juli 2001 23:45 schreef Exirion het volgende:
....... Als je de topicstarter niet had verdedigd, dan was je eigen post misschien wat minder negatief geinterpreteerd.
Hier wordt dus duidelijk gemaakt dat begrijpen wat men leest erg moeilijk is.
C P verdedigde de topicstarter dus niet
Verder volledig met SharkyOnline eens.
Had dit in iets andere woorden ook getiept maar langzamer :)

? weet jij wat.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Helaas zijn er nog steeds mensen hier die niet kunnen en/of willen begrijpen dat sommig taalgebruik te beledigend is om te gebruiken. Ook niet als grap, ook niet als misplaatste opmerking.

Dat het jou persoonlijk niet raakt, wil niet zeggen dat een van onze andere 20k+ mede gebruikers er niet persoonlijk door geraakt wordt.

GoT is geen forum waar je opzoek moet naar het randje. het is GVD een hardwareforum, waar we met elkaar praten over hardware, software en andere electronische gegevensverwerkende zaken.

En om mezelf maar eens te quoten
Software is een produkt waar anderen zweet, tranen en vaak veel geld in hebben gestoken. Als zij die software met een key beschermen is dat hun goed recht. Als jij dit systeem wil omzeilen, dan is dat jouw beslissing. Maar betrek GoT er niet in, aangezien GoT dan ongewild medepleger wordt aan jouw onrechtmatige daad. De fabrikant zou GoT aansprakelijk kunnen stellen voor het onrechtmatig beschikbaar maken van door copyright beschermd materiaal door een posting van een user.
Daarom is er een SU en daarom zijn sommigen onder ons daar redlijk fel op. En terecht. Want zonder deze mensen hadden we al lang kunnen opdoeken. Dus denk eens heel goed&lang na voordat je deze praktijken afkeurt.

Verwijderd

Rustig Zeef, niet gaan schelden. Nergens voor nodig. Je hebt helemaal gelijk en dat weet je, laat je niet opfokken.

De huidige mens is een kei in niet lezen en luisteren en een ander niet WILLEN begrijpen en vooral ook weinig gunnen.

[edit] Zit me wel af te vragen hoe stundenten dan wel hun examens kunnen halen.... (doel op slecht/niet lezen) [\edit]

• Arno

Arno

PF5A

Deze draad kan IMO wel dicht. De besluiten zijn genomen en worden niet teruggedraaid.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.