Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS] Hoe te zien van welk account een contact afkomstig is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BPTBPTBPT
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 03-08 21:10
Ik heb meerdere accounts geactiveerd op mijn iphone (ios 12) en wil graag per contact zien van welk account ze afkomstig zijn. Hoe doe ik dat? Ik heb gegoogled maar kan het niet vinden.

Dus: staat Pietje Puk nou op mijn Google Account of mijn Exchange account?

Aanvullende vraag: hoe zet ik een enkel contact over van het ene account naar het andere (of maak ik een kopie)?

Dus: Pietje Puk blijkt op mijn Exchange account te staan maar ik wil hem in plaats daarvan graag op mijn Google account hebben (of: ik wil hem op beide accounts hebben): hoe doe ik dat?

Alle reacties

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik heb het ook niet kunnen vinden na wat Googlen. Misschien een idee om op elk account in te loggen in hun eigen “omgeving”, Google > Gmail.com etc. Daar kan je zien welke contacten er daar worden gesynct. Die kan je dan weer kopiëren naar je Exchange-account en andersom (er bestaat vast een exporteer-tooltje). Dat is de beste methode vermoed ik zo.

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:08
Kan je niet per account synchroniseren? Dan kom je er op die manier achter welk contact waarbij hoort:)

Kost je wel wat uitzoekwerk.

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:48
Je kunt groepen aan of uit zetten. Zo kun je per bron te kijken welke contacten daar in staan.

• Etosh
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-10 08:29
BPTBPTBPT schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:38:
Aanvullende vraag: hoe zet ik een enkel contact over van het ene account naar het andere (of maak ik een kopie)?

Dus: Pietje Puk blijkt op mijn Exchange account te staan maar ik wil hem in plaats daarvan graag op mijn Google account hebben (of: ik wil hem op beide accounts hebben): hoe doe ik dat?
In het verleden heb ik wel eens de app Orbi Tools hiervoor gebruikt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True