Toon posts:

Wat is een goede AV receiver ?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede receiver, Het is alleen moeilijker als ik dacht.
Ik wil, als ik er 1 heb eerst beginnen met de vloerstaanders uit de serie: theater 500 van teufel. Dus klein beginnen en later uitbreiden naar de volledige set.
Ik heb er verder ook heel weinig verstand van.
Het word straks gebruikt om tv mee te kijken , via de tv (youtube) muziek te luisteren en te gamen (ps4) naar mijn idee kan ook alles via de tv aangesloten worden ? (Heb wel een 4k smart tv van samsung ) ik heb rond de 3 a 400 euro te besteden.
Dus hoor graag welke av receivers jullie aanraden.
Gr. Frits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45

FeaR

In GoT we trust

Een topic in deze vorm is niet de manier die we op GoT willen zien, zie ook Het algemeen beleid #quickstart. Aankoopadvies valt onder Consumentenelektronica Aankoopadvies. Als je daar een topic opent dat vormt er een template die je in kan vullen en/of kan gebruiken als leidraad voor en goede TS. Zo verwachten we enige vorm van eigen inzet, dus welke receivers je al gevonden hebt en op de short list staan. Alleen een budget noemen en wat eisen neerzetten is niet de manier hoe een goed topic er uit ziet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.