Hey! Ik ben sinds kort aan het kijken op internet voor upgrades voor mijn huidige gaming PC, alleen ik ben er nog niet uit welk moderbord te kopen. Voor een nieuwe CPU denk ik aan een Intel I9 9900K of een I7 9700K. De rest van mijn computer ben ik nog tevreden mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem gamen. Voorbeelden van games die ik speel zijn Battlefield 5, GTA V en Rocket League.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute maximumprijs, omdat het niet met haast hoeft te gebeuren. Zelf dacht ik aan een prijs rond de €700,- en €800,- voor een nieuwe CPU en moederbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals gezegt denk ik voor een nieuwe CPU aan een I9 9900K of een I7 9700K (Als je een suggestie hebt voor een andere CPU, hoor ik het ook graag).
Het formaat van het moederbord moet ATX zijn, het moet Ethernet 1Gbps (Het liefts ook bluetooth) hebben .
De componenten die ik al heb zijn:
RAM:
2x HyperX FURY 8GB DDR 4
GPU:
Asus GeForce GTX 960 2GB
Opslag:
Samsung 750 EVO 250GB
Seagate Desktop HDD, 1TB
Voeding:
Zalman ZM600-GVM 600W
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mijn CPU heb ik graag een Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet upgradebaar zijn en een paar jaar mee gaan (Toekomstige games makkelijk kunnen spelen).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik een goed advies krijg voor een nieuw moederbord en eventueel voor een andere CPU.
Waar loop ik tegen aan?
Ik loop er tegen aan dat mijn CPu bij het spelen van bijvoorbeeld Battlefield 5 op 100% en soms (echt niet vaak) kleine lagg spikes heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem gamen. Voorbeelden van games die ik speel zijn Battlefield 5, GTA V en Rocket League.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute maximumprijs, omdat het niet met haast hoeft te gebeuren. Zelf dacht ik aan een prijs rond de €700,- en €800,- voor een nieuwe CPU en moederbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals gezegt denk ik voor een nieuwe CPU aan een I9 9900K of een I7 9700K (Als je een suggestie hebt voor een andere CPU, hoor ik het ook graag).
Het formaat van het moederbord moet ATX zijn, het moet Ethernet 1Gbps (Het liefts ook bluetooth) hebben .
De componenten die ik al heb zijn:
RAM:
2x HyperX FURY 8GB DDR 4
GPU:
Asus GeForce GTX 960 2GB
Opslag:
Samsung 750 EVO 250GB
Seagate Desktop HDD, 1TB
Voeding:
Zalman ZM600-GVM 600W
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mijn CPU heb ik graag een Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet upgradebaar zijn en een paar jaar mee gaan (Toekomstige games makkelijk kunnen spelen).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik een goed advies krijg voor een nieuw moederbord en eventueel voor een andere CPU.
Waar loop ik tegen aan?
Ik loop er tegen aan dat mijn CPu bij het spelen van bijvoorbeeld Battlefield 5 op 100% en soms (echt niet vaak) kleine lagg spikes heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Machiel20 op 03-12-2018 17:35 ]