Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 11:47
Hallo Allemaal,

Onlangs heb ik de: "be quiet! Dark Rock 4" aangeschaft omdat deze lekker stil zou zijn en goed zou koelen. Dit omdat ik in mijn case geen liquid koeler kwijt kan. Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat de fan geheugenslot A1 blokkeert. Nu zie ik dat de: "Dark Rock Pro 4" welke even wijd is aan de voorkant een 120mm fan heeft in plaats van de 135mm welke hier op zit. Weet iemand / heeft iemand ervaring met, of je gewoon een nieuwe silentwings3 fan van 120mm hierop kan bevestigen en hoe zou dat koeling / geluid beïnvloeden?

Alle reacties

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 11:31

MrMarcie

CFMoto 650MT

Ik zit zelf naar deze cooler te kijken en heb wat reviews e.d. bekeken.
Kan je de fan niet iets hoger plaatsen?

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 11:47
MrMarcie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:52:
Ik zit zelf naar deze cooler te kijken en heb wat reviews e.d. bekeken.
Kan je de fan niet iets hoger plaatsen?
Dat kan bij mij zit deze een halve centimeter hoger. Echter pas er dan nog geen flare of vengeance geheugen van 40mm onder. Als je dat wel wilt nu of in de toekomst dan zal je voor een dark rock pro of scythe mugen moeten gaan die hebben een extra rand aan de voorkant speciaal voor hoger geheugen. Als je dat te groot vind worden kan je hetzelfde als mij proberen ik heb contact gezocht met bequiet en heb 2 grotere beugels toegestuurd gekregen voor een 120mm fan (Welke dikker is.) Dan kom je qua prijs wel rond die van de pro te zitten maar heb je wel een kleinere koeler.