Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M44rti3
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-12-2018
Goedemiddag!

Ik heb laatst een Xbox one X gekocht om in 4k te kunnen gamen. Tevens heb ik een LG TV die dat ondersteund. Nu ben ik een Halo 5 fanaat, maar ik zie geen verschil met mijn oude tv. Dit kan natuurlijk komen omdat ik geen vergelijkings materiaal heb (tv's naast elkaar), maar je zou het verschil toch echt moeten zien lijkt me. Of is 4k een beetje overrated?

Download de Xbox one X de update voor 4k automatisch? Of moet ik die zelf ergens vandaan halen?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes Maarten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

M44rti3 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:01:
Goedemiddag!

Ik heb laatst een Xbox one X gekocht om in 4k te kunnen gamen. Tevens heb ik een LG TV die dat ondersteund. Nu ben ik een Halo 5 fanaat, maar ik zie geen verschil met mijn oude tv. Dit kan natuurlijk komen omdat ik geen vergelijkings materiaal heb (tv's naast elkaar), maar je zou het verschil toch echt moeten zien lijkt me. Of is 4k een beetje overrated?

Download de Xbox one X de update voor 4k automatisch? Of moet ik die zelf ergens vandaan halen?

Groetjes Maarten
Is Halo 5 wel een Xbox One X Enhanced game? Ik heb zo'n gevoel van niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@M44rti3 en @Gunner Als ik het zo lees (https://www.eurogamer.net...ay-its-meant-to-be-played) is Halo 5 op de One X wel 4k enhanced.

Als Microsoft exclusive lijkt me juist een IP als Halo optimaal geprogrammeerd voor de 4K van de One X.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
1. Er is een Xbox topic waar je dit soort vragen prima in kan stellen.
2. 4K is behoorlijk overrated naar mijn mening, maar verschil moet je wel kunnen zien, tenzij je er veel te ver vanaf zit. HDR geeft een veel grotere impact.
3. De meeste TV's hebben een functie waarin je de huidige output kan controleren. Bij mijn LG OLED kan ik met de mouse pointer in de linkerbovenhoek klikken en dan krijg ik de resolutie e.d. te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
M44rti3 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:01:
Goedemiddag!

Groetjes Maarten
1) Stel je tv in op 4K.
2) Sluit je Xbox One X via een kabel aan die 4K ondersteund.
3) Stel je Xbox One X in op 4K.
4) Speel een Xbox One X enhanced game
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-one-x-enhanced-list
4) Google voortaan gewoon zelf je antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Seth_Chaos schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:00:
[...]

1) Stel je tv in op 4K.
2) Sluit je Xbox One X via een kabel aan die 4K ondersteund.
3) Stel je Xbox One X in op 4K.
4) Speel een Xbox One X enhanced game
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-one-x-enhanced-list
4) Google voortaan gewoon zelf je antwoorden.
5) merk dat 4k niet veel toevoegt?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord is gegeven in allerlei varianten.

Gezien de steeds matigere wordende reacties gaat hier een slotje op. Voor verdere vragen over 4k op de One zou ik je de Xbox One topic aanraden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.