Ik heb net een systeempje gebouwd met een Asus K7M moederbord, een Diamond Speedstar A90 (S3 Savage4+ chipset) en een Athlon 700Mhz. Op het moment dat er een D3D applicatie wordt gestart knalt ie er gelijk uit! Bij de "S3 savage island DEMO" loopt ie aan het begin al vast, en wanneer je bijv. bij "LEGO racers" een game start is je scherm na 30 seconden een grote puinhoop en zit het ding vast. WAT IS ER MET DAT KRENG???
[X] AGP MiniPort Driver geinstalleerd
[X] Drivers voor A90 + DirectX 6.1 geinstalleerd
Wat heb ik nog nodig, kan ik checken, of heb ik fout gedaan? Ik weet het ff niet meer, hoor. Pfffff... Vorige keer ook al probs met Diamond
ADDITIONAL INFO: Heb een 250 Watt voeding. Niet aan te raden met K7M, weet ik, maar alles lijkt toch echt te draaien. PC probe liet alleen zien dat de +12V een beetje bibberde, de rest was een rechte lijn!
[X] AGP MiniPort Driver geinstalleerd
[X] Drivers voor A90 + DirectX 6.1 geinstalleerd
Wat heb ik nog nodig, kan ik checken, of heb ik fout gedaan? Ik weet het ff niet meer, hoor. Pfffff... Vorige keer ook al probs met Diamond
ADDITIONAL INFO: Heb een 250 Watt voeding. Niet aan te raden met K7M, weet ik, maar alles lijkt toch echt te draaien. PC probe liet alleen zien dat de +12V een beetje bibberde, de rest was een rechte lijn!
You can't have everything. Where would you put it?