@Tweakers Partners
plan: LG B8 Testpanel - Probeer zelf LG's nieuwe 55"-oled-tv
Grappige actie, maar het valt me al meerdere keren op dat Tweakers gebruikers een televisie laat testen terwijl er praktisch niks tegenover staat. Zoals gebruikers eronder *terecht* aanhalen, kost het een hoop tijd om een dergelijke tv te installeren, waarna je nog een uitgebreide review moet schrijven als part of the deal.
@Xanaroth schreef op de frontpage dit:
plan: LG B8 Testpanel - Probeer zelf LG's nieuwe 55"-oled-tv
Grappige actie, maar het valt me al meerdere keren op dat Tweakers gebruikers een televisie laat testen terwijl er praktisch niks tegenover staat. Zoals gebruikers eronder *terecht* aanhalen, kost het een hoop tijd om een dergelijke tv te installeren, waarna je nog een uitgebreide review moet schrijven als part of the deal.
@Xanaroth schreef op de frontpage dit:
De incentive van 50 euro is dan echt laag te noemen tov tijd en risico's. Nou kan ik me niet voorstellen dat jullie hier met vroegere acties nog geen reacties op hebben gehad? Persoonlijk vind ik het een belediging van mijn userbase om met zulke ideeën op de proppen te komen. Waarom werkt dit zo en blijft dit terugkomen op deze manier?- Oude TV weg en nieuwe neerzetten, wat kabelwerk voor stroom (en met beetje pech is de lengte van bestaande aansluitingen niet goed ,dus moet dat ook opnieuw). En dat x2, want de TV moet na de review weer weg.
- Review schrijven. 'Uitgebreid' is lekker onduidelijk, dus met wat pech ben je niet alleen tijd kwijt aan het maken maar ook bijwerken om aan je contract te voldoen.
- Beperkte tijdsperiode met terugsturen. Dus je moet wat regelen voor ontvangst/afhaal, retour. Voor je het weet kost het je een paar uur aan logistiek alleen al ('wordt geleverd tussen 10 en 14...).
- Oh wee als er iets misgaat met de verpakking, de TV, of dat als de voorganger iets heeft uitgespookt aan te tonen dat jij het niet was.
- En in absoluut nightmare-scenario moet je nog meedoen ook aan opnames. Kost het je zomaar weer 1-2 uur extra.
- Je krijgt een 50 euro kadobon.
Even gekeken, wordt voor mij ~50 euro voor >10 uur werk en significant risico zonder upside. Misschien dat een tiener het leuk vindt op op de eigen kamer te testen, kan interessant zijn tegenover vakkenvuller of postbode werk a 2-3 euro/uur. Maar kan me niet voorstellen dat mensen dit oprecht interessant vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door Racing_Reporter op 03-12-2018 10:43 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.