Vraag

• Alonzozo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-07 14:37
Beste Tweakers,

Bedankt alvast voor jullie tijd om mij te helpen.

Ik ben opzoek naar een activity tracker voor mijn vader met kerst. Hij heeft last van de heup en moet nu meer gaan bewegen. Thuis gebruikt hij een hometrainer en geregeld gaat hij aan de wandel. Nu lijkt het mij leuk om hem een activity tracker cadeau te doen voor de kerst, maar ik kom er zelf niet goed uit. Het gaat met name om goed bij te houden dat hij voldoende beweegt en op een makkelijke manier kan zien of hij bijvoorbeeld een stijgende lijn ziet voor een betere gezondheid, op basis van de moeite die hij erin steekt.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groetjes.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Alonzozo dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.

Verder is je openingspost al vrij compleet, maar is het verplicht om zelf ook met een aantal opties te komen. Wat heb je dus zelf al gevonden?

Daarnaast ontbreekt het budget.

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:14
Mi band 3 (vaak voor ongeveer 20 euro uit China te verkrijgen)
Of amazfit bip?
Pro: 1x per maand opladen, geringe prijs
Van beide zijn wij heel tevreden.

Waarschijnlijk zijn de 10x duurdere modellen iets nauwkeuriger maar ja.. (en dan gaan ze ook bog zoveel minder lang mee..)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Wat voor telefoon heeft hij? Daar een bijpassende smartwatch bij en je bent een heel eind.

Verwijderd

Beste allemaal,

ik ben voor mijn dochter van 10 op zoek naar een simpele activity tracker waarmee je ook muziek kan afspelen. Bij voorkeur zonder mobiele telefoon want die heeft ze nog niet. Maar eventueel kan ik de tracker ook aan mijn telefoon koppelen. Werkt dat met Spotify ofzo?
Wie heeft er een tip voor een merk en/of type van max € 100?

Bedankt voor het meedenken! Ik heb echt geen enkel verstand van dit soort gadgets :o

Jolyn

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Het is niet toegestaan om topics van andere te kicken en te kapen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart en Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en maak dan een nieuw topic aan in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Het is echter wel de bedoeling dat je zelf ook met wat eigen opties komt, dus let daarop bij het aanmaken van het topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.