Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit nieuwe systeem is puur gericht op gaming. Graag zal ik hier op CSGO spelen maar ook spellen als BO4 en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 800-1000 euro. Ik weet nog niet of ik mijn pc zelf in elkaar ga zetten of niet. Ik denk het wel maar dit zou dan mijn eerste keer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee mijn oude pc komt uit 2009.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf zat ik aan deze producten te denken:
M.b.t. de case graag zou ik een zwarte case met een glas paneel hebben.
Is het handiger om bijvoorbeeld een 500gb ssd te halen in plaats van 1tb hdd of 120ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb niet een bepaalde merk voorkeur en sta open voor alles. Wel denk ik dat ik mijn spullen bij Azerty wil halen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zelf heb ik een 27 inch beeldscherm gekocht met 1ms en 144hz met Freesync.Nou weet ik niet of het een groot voordeel heeft om een amd te nemen of met een GTX te werken.
pricewatch: MSI Optix MAG271C Zwart
In de toekomst wil ik graag ook een tweede beeldscherm gebruiken kan dat met dit moederboard.
Ga je overklokken?
Voor nu denk ik het nog niet aangezien mijn kennis hierin vrij beperkt is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik advies willen of alle componenten passen en of er evt is aangepast zou kunnen worden.
Dit nieuwe systeem is puur gericht op gaming. Graag zal ik hier op CSGO spelen maar ook spellen als BO4 en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 800-1000 euro. Ik weet nog niet of ik mijn pc zelf in elkaar ga zetten of niet. Ik denk het wel maar dit zou dan mijn eerste keer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee mijn oude pc komt uit 2009.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf zat ik aan deze producten te denken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,25 | € 163,25 |
1 | Gigabyte B450M DS3H | € 69,04 | € 69,04 |
1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 231,- | € 231,- |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 121,50 | € 121,50 |
1 | Corsair VS550 (2018) | € 43,90 | € 43,90 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,28 | € 80,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 708,97 |
M.b.t. de case graag zou ik een zwarte case met een glas paneel hebben.
Is het handiger om bijvoorbeeld een 500gb ssd te halen in plaats van 1tb hdd of 120ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb niet een bepaalde merk voorkeur en sta open voor alles. Wel denk ik dat ik mijn spullen bij Azerty wil halen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zelf heb ik een 27 inch beeldscherm gekocht met 1ms en 144hz met Freesync.Nou weet ik niet of het een groot voordeel heeft om een amd te nemen of met een GTX te werken.
pricewatch: MSI Optix MAG271C Zwart
In de toekomst wil ik graag ook een tweede beeldscherm gebruiken kan dat met dit moederboard.
Ga je overklokken?
Voor nu denk ik het nog niet aangezien mijn kennis hierin vrij beperkt is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik advies willen of alle componenten passen en of er evt is aangepast zou kunnen worden.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2018 11:59 ]