Ik heb een AMD Athlon 1,2 GHZ AXIA core. En heb een Coolermaster EP5-6H51 Intel / AMD socket A tot 1.5 GHz als cooler, maar me cpu word nog 54C en dat vind ik te heet. Vooral als ik hem wil gaan overklokken. Kan iemand me een goede cooler adviseren?? Ik weet dat de Dragon Orb goed is maar die is nog niet echt te verkrijgen en is nogal duur.
http://www.taisol.com/
dat schijnt ne goeie te zijn.
en zoek eens met de search, vraag is al een paar keer voorbij gekomen.
dat schijnt ne goeie te zijn.
en zoek eens met de search, vraag is al een paar keer voorbij gekomen.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Thermosonic Thermoenginge met Delta 7000 RPM roelt.....
HODL
extra cooling in je kast is geen overbodige luxe in een kast met een amd processor.
control alt oeps deleted
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of is het gewoonecht moeilijk om een keuze tussen zoveel goede koelers te maken??
ben er ook al een aantal weken naar aan het zoeken maar nog steeds geen keuze kunnen/durven maken
ben er ook al een aantal weken naar aan het zoeken maar nog steeds geen keuze kunnen/durven maken
ik heb een spire copperbased cooler
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik heb al 10 tallen coolers versleten, en ik blijf erbij.
Er is maar 1 perfecte cooler, en dat is de alpha pal6035 met een ys-tech fan van 4500 RPM.
Hij is redelijk stil, en doet het echt super goed.
Er is maar 1 perfecte cooler, en dat is de alpha pal6035 met een ys-tech fan van 4500 RPM.
Hij is redelijk stil, en doet het echt super goed.
thermaltake vulkaantje tiepe 2, doet het goed, echter wel in combo met 4 case fans 80mm en een enermax 350 (zuigt ook nog lucht weg van proc)
Sinlath | Opinions may contain latency
[search=athlon cooler]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()