Toon posts:

In-ears gezocht (<50€)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
In-ear oordopjes.

Wat is je budget?
Het liefst blijf ik onder de 50€. Krijg ik voor een beetje meer een dermate beter apparaat wil ik dat ook nog overwegen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren en video's kijken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb jarenlang de Xiaomi Mi Pistons V2 gehad (R.I.P. :'( ) wat waren dat een fijne oortjes voor slechts 25€ ofzo _/-\o_. Die hebben voor een halfjaar terug geest gegeven en toen een paar Skullcandy Method oortjes aangeschaft. Hier komt weliswaar een zeer mooi geluid maar ik wordt echt stapelgek van die microphonics. Toen ik destijds op zoek was kwam ik ook al de Sennheiser CX 300-II tegen. Aan de diverse reviews te zien zijn dat ook erg goede oortjes maar ik kom ook meermaals tegen dat ze nogal fragiel zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vragen maar ik ben gewoon op zoek naar nieuwe in-ears met de volgende eisen:
- Goede geluidskwaliteit, ik luister voornamelijk pop/rock en een beetje Top 40 (wellicht dat dat nog uitmaakt voor de keuze)
- Het liefst onder de 50€
- Geen/weinig microphonics
- In-ears die niet teveel uitsteken buiten de oren, wil in de avond nog weleens een muziekje luisteren terwijl ik op mijn zij lig.
- Degelijke kwaliteit (moeten tegen een stootje kunnen)

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perroire101
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 14:40
https://thewirecutter.com/reviews/best-headphones-under-40/

En de 1More dual driver is ook een goed model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:46
Ik ben zelf zeer tevreden over de Byrons van Beyerdynamic. De geluidskwaliteit is uitstekend! Ze beschikken over een goede bass zonder dat deze overheersend is. De bouwkwaliteit is ook zeer goed. Over de microphonics durf ik geen uitspraak te geven omdat dit nogal subjectief is. Zelf heb ik er geen last van bij deze oortjes.

https://tweakers.net/pric...byron-(zilver-zwart).html

[ Voor 4% gewijzigd door ImLegenJerry op 05-12-2018 14:14 ]

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:54
Kijk eens naar het merk KZ. Ik heb zelf de KZ-ATE en KZ-KS3, kost geen drol (Gearbest) en klinken echt veel beter dan dat je voor die prijs zou verwachten (en flink daarboven). Of anders de KZ-KS5,6 of 10, die zijn wat duurder, maar nog steeds ruim binnen je budget.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik zelf ben nooit echt meegegaan met de verschuiving van in ears naar grote hoofdtelefoons. Altijd Sony oordopjes gehad. In de 90's / early 00's nog van die platte schijven die zeg maar op je gehoorgang zitten ipv erin. Ergens in 2006 begon het echt met de in ears. 5 jaar lang Sony's gehad, model weet ik niet meer, maar het was de eerste generatie. Geweldig geluid, niet te vergelijken met voorheen. Toen die (eindelijk) stuk gingen een iets hoger model aangekocht, de Sony MDR-EX300SL. Dit bleek geen succes: door de grote driver te zwaar en ze vielen te snel en te vaak uit m'n oren. Geluid was ook niet zo super als verwacht.
2 jaar geleden de simpele Sony MDR-EX110LP gekocht, volgens mij een opvolger van de set uit 2006. Nog geen 20 euro en het geluid is tot op heden weer ouderwets perfect :)

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:54
Heel weinig reactie van de topicstarter... :?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
Vulcan750 schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:24:
Heel weinig reactie van de topicstarter... :?
Die heeft z'n nieuwe in-ears in en hoort ons allemaal niet meer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

PageFault schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:26:
[...]

Die heeft z'n nieuwe in-ears in en hoort ons allemaal niet meer :+
Laten we hem met zijn allen anders nog even hard roepen :+
@Verwijderd !!!!!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen, druk druk zo voor de feestdagen. Iedereen bedankt voor de suggesties, zal me er op een rustiger moment even in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrembo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 11:21
Heb sinds kort de TRN V80 in mijn bezit, zijn te vergelijken met met mijn pas overleden Shure S215. Kosten geen drol (~€21) en zijn van aluminium dus tegen een stootje kunnen ze zeker.

[ Voor 30% gewijzigd door djrembo op 19-12-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Of natuurlijk de opvolger van de pistons:

De Xiaomi Hybrid (pro)

Heb hem zelf al iets van 2 jaar geloof ik, zeer tevreden mee.
Pagina: 1