Toon posts:

geluidskaart op je mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat denkt men hiervan.. is het brol of niet

Verwijderd

Als je geen echte eisen stelt aan je geluidskwaliteit dan is het ruim voldoende, maar verwacht er niet teveel van :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 11:36
het is brol

:?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik vind het zelf dus ook brol he maar er is een maat van mij die vind het echt helemaal het einde.. ik is naar zijn nieuwe com kijken en hij speelt geluid af echt niet om aan te horen gewoon

Verwijderd

zit vrij aardig geluid in, alleen moet je geen SB Live/Terratec kwaliteit verwachten..

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou, ik heb de MSI K7Turbo met sound on-board, maar ik ben goed tevreden. Maar ik ben dan ook niet zo'n muziek/geluid freak.. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 08:45
Gebruik m'n sound onboard als 2e geluidskaart in BPM studio. Is wel makkelijk om dat zowel speakers als een hoofdtelefoon te hebben. Maar het is niet echt goed geluid. Geen 3D enz enz.. Echt heel standaard. Maar als je dat genoeg vind, bespaar dan een paar tientjes op die losse soundcard.

Verwijderd

Ik heb een MSI k7t pro 2a mobo, met onboard sound, en dat gaat via een redelijk stereo naar high end zuiltjes... en dat klinkt zeker niet verkeerd hoor :?

Massieve punch diepgang en surround zit er niet in nee... naja dan niet :)
heheh

Voor de thuisgebruiker met mp3tjes... prima zo :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

--> SG <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Had je dit niet in [AV]-forum moeten posten?

Virussen? Scan ze hier!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Oops :P

danku

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Op zaterdag 21 juli 2001 22:15 schreef Traag het volgende:
Oops :P

danku
Goh, als je zo bright bent en toch modje, waar kan ik me dan aanmelden? Dan mod ik wel ff de sterren van de hemel.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• TerraGuy

TerraGuy

Oh ja, nog even over die o.b.-sound: echt alleen maar doen als je geen cent extra uit wil geven voor je pc. Zo'n ding geeft geluid, meer niet. Het kraakt als een gek als je iets processor intensief aan het doen bent (IE opstarten bijv. >:)) en kost je een paar procentjes processorkracht. Gewoon 50 piek neertellen voor een SB128 ofzo, ben je van veel gezeur af, en 't klinkt nog beter ook.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 22:22 schreef TerraGuy het volgende:
Oh ja, nog even over die o.b.-sound: echt alleen maar doen als je geen cent extra uit wil geven voor je pc. Zo'n ding geeft geluid, meer niet. Het kraakt als een gek als je iets processor intensief aan het doen bent (IE opstarten bijv. >:)) en kost je een paar procentjes processorkracht.
Nou, dan moet je toch eens een goed moederbord kopen met on-board sound... :7
Er kraakt hier bij niets hoor...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• TerraGuy

TerraGuy

Op zaterdag 21 juli 2001 22:26 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Nou, dan moet je toch eens een goed moederbord kopen met on-board sound... :7
Er kraakt hier bij niets hoor...
GELUKKIG was dat moederbord niet van mij, maar een pc-tje voor iemand anders die ik even aan het configureren & testen was. Het was een MSI K7T-TurboRaid, en dat ding was niet alleen irritant om te installeren (duurde een paar uur voordat ik eeeeeindelijk wat hoorde uit dat kreng), maar was dus behoorlijk krakerig ook nog. Maar goed, hij was niet voor mij, ik heb d'r niet echt m'n best voor gedaan (was al blij dat ik 'm aan de praat kreeg).

En btw, ik heb d'r nu een TerraTec Maestro 32/96 inzitten, en dan moet je wel met met iets duurs komen wil je mijn 'thumbs up voor geluid' zien.

Pagina: 1