It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Voor mij nooit een IBM ingedeeld toetsenbord.
Trouwens die IBM preferred serie is niet echt goed te noemen. Ik werk nu op een IT magazijn en wij hebben die ook maar het typt niet lekker en ze zijn gauw versleten. Voor ons geen probleem we hebben er momenteel 248 op voorraad en kunnen binnen een dag bestellen maar jij wil er waarschijnlijk wat langer mee doen.
Ik zou niet voor de Preferred serie gaan
bij persenonalware hebben ze gewoon de us, uk nl en de versie. us lijkt mij de normale indeling, niet ?IBM toetsenborden hebben een Nederlandse indeling. Als je dat niet gewend bent is dat heel vervelend. Alles zit anders en sommige dingen zitten echt HEEL onlogisch!!!
xMouse

deze bedoel je ? dan vind ik die ibm er toch beter uitzien.
heb plaatjes gevonden
rapid access II

rapid access III

Preferred USB Keyboard
Inderdaad, die zijn vet goed, Als de mijne kapot ga, ga ik wel eerst op de rommelmarkt opzoek naar een nieuwe.Op zondag 22 juli 2001 01:10 schreef Bigs het volgende:
Ik vind ze allemaal erg groot.. als je een echte IBM wil moet je zo'n ouwe klik-klak nemen
20*350ZO45°
Verwijderd
Mijn moeder heeft er een op haar Aptiva, en hoewel het licht en gevoelig lijkt, verschijnt maar 3/4 van alle letters die je typt echt op het scherm. Je moet echt HARD doordrukken om zeker te zijn dat het goed gaat.
Het is overigens haar 3e IBM, en de 1e 2 waren superlatief goed (1e was een ouwe rambak zoals die van RDK_NL (hangt nu boven aan een andere sys) en de andere een geweldige soft-touch geval van een Aptiva 2168 (P100)).
Oslik blyat! Oslik!
humz .. ik heb er hier nog een paar liggen .. zijn van een of ander post bedrijf geweestOp zondag 22 juli 2001 13:04 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn vet goed, Als de mijne kapot ga, ga ik wel eerst op de rommelmarkt opzoek naar een nieuwe.
[afbeelding]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
In welke provincie woon je, anders wil ik er ook nog wel omkomen. Die van mij was ook hartstikke geel hoor, alle knopjes erad peuteren en in sop zetten, alle electronica eruit, de rest ook in de sop, en omdat de electronica dan toch los zit, dan kan je ook maar gelijk de groene LED's omzetten naar blauwOp zondag 22 juli 2001 19:10 schreef JaJoah het volgende:
[..]
humz .. ik heb er hier nog een paar liggen .. zijn van een of ander post bedrijf geweestZijn dus niet helemaal maagdelijk meer (alsin, nu een beetje verkleurd) .... als je er eentje moet, hoor ik het wel
(jij betaald porto kosten)
20*350ZO45°
ik woon dus in de provincie Limburg (jaja .... reserve duitsland/belgie [take U'r pick])
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay

Deze is anders wel erg stoer, alleen jammer dat ik:
- niet van die opsmuk hoef (mail & browse buttons etc.)
- ik een Natural keyboard wil (ook in zwart uiteraard, maar die bestaan niet)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Dit topic is gesloten.
![]()