Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:57
Hoi,

Reeds kwam ik een aanbieding op Amazon tegen:
Een Visa kaart met 50 euro shoptegoed bij Amazon, of 70 euro als je prime lid wordt.

De kaart zou 20 euro per jaar kosten, of gratis zijn samen met een Prime lidmaatschap.

De aanbieding staat hier: https://www.amazon.de/ama...B00OSAGJTY?language=nl_NL

Nu ben ik zelf benieuwd naar een aantal dingen;
- Zelf ben ik al Prime member, gezien mijn gebrekkige Duits kan ik niet opmaken of de 70 euro shoptegoed en 0 euro per jaar ook geldt voor bestaande prime leden.
- Weet iemand of er transactiekosten aan verbonden zijn/kun je je spullen direct afbetalen zonder rente?
- Zijn er nog verdere haken en ogen aan deze kaart? Een gratis credit card met 70 euro shoptegoed klinkt bijna te mooi om waar te zijn..

Beste antwoord (via Flipswix op 02-12-2018 17:43)

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Weitere Informationen: Voraussetzung für die Bestellung einer Amazon.de VISA Karte ist ein Mindestalter von 18 Jahren, ein Wohnsitz in Deutschland sowie eine Bankverbindung aus dem Euro-Zahlungsverkehrsraum (SEPA). Eine Beantragung aus Österreich oder der Schweiz ist leider nicht möglich.
Woon je in Duitsland?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Weitere Informationen: Voraussetzung für die Bestellung einer Amazon.de VISA Karte ist ein Mindestalter von 18 Jahren, ein Wohnsitz in Deutschland sowie eine Bankverbindung aus dem Euro-Zahlungsverkehrsraum (SEPA). Eine Beantragung aus Österreich oder der Schweiz ist leider nicht möglich.
Woon je in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:57
Nope, ik zie het.. Dank :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Flipswix schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:49:
Hoi,

Reeds kwam ik een aanbieding op Amazon tegen:
Een Visa kaart met 50 euro shoptegoed bij Amazon, of 70 euro als je prime lid wordt.

De kaart zou 20 euro per jaar kosten, of gratis zijn samen met een Prime lidmaatschap.

De aanbieding staat hier: https://www.amazon.de/ama...B00OSAGJTY?language=nl_NL

Nu ben ik zelf benieuwd naar een aantal dingen;
- Zelf ben ik al Prime member, gezien mijn gebrekkige Duits kan ik niet opmaken of de 70 euro shoptegoed en 0 euro per jaar ook geldt voor bestaande prime leden.
- Weet iemand of er transactiekosten aan verbonden zijn/kun je je spullen direct afbetalen zonder rente?
- Zijn er nog verdere haken en ogen aan deze kaart? Een gratis credit card met 70 euro shoptegoed klinkt bijna te mooi om waar te zijn..
Ik zag dezelfde aanbieding (iets lager tegenwoordig) en vroeg mij hetzelfde af.

Als ik nu in wil schrijven zie ik Nederland als optie staan.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
BlakHawk schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:59:
[...]

Ik zag dezelfde aanbieding (iets lager tegenwoordig) en vroeg mij hetzelfde af.

Als ik nu in wil schrijven zie ik Nederland als optie staan.
Ik zie heel die optie niet staan :? Bij het adres is ook geen enkele mogelijkheid om een ander land op te geven. De enige optie waar je Nederland kunt aangeven, is de nationaliteit (Staatsangehörigkeit), dus als je verhuist naar Duitsland mag je als Nederlander wel die kaart aanvragen ;)

Het staat uiteindelijk ook zowat bovenaan de pagina:
Voraussetzung für die Bestellung einer Amazon.de VISA Karte ist ein Mindestalter von 18 Jahren, ein Wohnsitz in Deutschland sowie eine Bankverbindung aus dem Euro-Zahlungsverkehrsraum (SEPA).

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!