Donec eris felix, multos numerabis amicos
Is in iedergeval een meel waard naar de leveranciër/winkel van aanschaf.
Mzzl DIamon
Mzzl DIamon
And The Only One
Heb ik ook! En ik krijg het ook niet weg
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Hmmm, ik heb een 775FT met een heel lichte holling aan de boven en onderkant. Het kan beter (Iiyama) maar ook slechter (verschillende merken) heb ik gezien!!!
Tag User In
heb ik ook ,maart na een paar dagen wen je er wel aan
Verwijderd
Ik heb ook die 795 en ik heb geen problemen. het beeld leek in het begin inderdaad bol te staan maar als je goed kijkt dan zie je dat het beeld gewoon recht staat. En na een paar dagen dan is dat voorbij. dan ben je gewend aan het beeld waar je naar kijkt.
Als je hem nieuw hebt dan lijkt het scherm hol. Je ogen moeten hier aan wennen. Na een tijdje zie je het niet meer.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
snakeye: Ja dat klopt, het lijkt in het begin hol. Maar de afwijking die ik zie op mijn LG is iets anders. De bovenkant is hol, en rechtsboven 'hoekt' ie nog iets meer naar boven, ik begin er trouwens al aan te wennen.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
ja mijn LG795 heeft dit ook.
De zijkanten kun je wel instellen, maar de onder en bovenkant dus niet.
Het is gewoon een feit dat ie boven en onder in het midden naar binnen buigt.
en oja, als ik mijn monitor dus uit doe, en dan weer opnieuw aan, dan moet ie eerst ff corrigeren. Wat ongeveer 20 minuten duur. In het boekje staat idd dat je eerst 30 minuten tijd moet geven voor de correctie.
Maar heeft iedereen dit?
De zijkanten kun je wel instellen, maar de onder en bovenkant dus niet.
Het is gewoon een feit dat ie boven en onder in het midden naar binnen buigt.
en oja, als ik mijn monitor dus uit doe, en dan weer opnieuw aan, dan moet ie eerst ff corrigeren. Wat ongeveer 20 minuten duur. In het boekje staat idd dat je eerst 30 minuten tijd moet geven voor de correctie.
Maar heeft iedereen dit?
oh kan je die dan ook overklokken, dan blijft ie wat warmer he
Pagina: 1