Hi allemaal,
Er zijn inmiddels ruim 3 jaar verstreken na het aanschaffen van een (toen) redelijk up-to-date systeem. Nu begin ik wel te merken dat ik een beetje ga achterlopen met een GeForce GTX 970, 16 GB DDR3 en een i5-4690. Dus het is tijd voor wat nieuws!
Dit heb ik tot nu toe:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen! De huidige PC blijft voor surfen, downloaden en 3D ontwerp bestaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van +/- €1600,-. Iets hoger is geen probleem, wat lager is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen muis, toetsenbord en monitor gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben 1 van de weinigen die nog op 1080p games speelt, maar ik sta sowieso open voor 1440p in de (nabije) toekomst. Verder een SSD van 250 of 500 GB en een HDD van minimaal 1 TB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor veel goeds over de Ryzen van AMD, dus deze mag er zeker in! Ook heb ik de voorkeur voor GeForce GPU's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, maar ik heb eventueel een headset indien nodig!
Ga je overklokken?
Het schijnt niet meer zo eng te zijn als voorheen, dus ik sta hier zeker voor open!
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het vorige systeem ook door jullie als community laten beoordelen, en dat is goed bevallen. Dus nu doe ik wederom een beroep op jullie skills! Ook probeer ik zo goed mogelijk naar iedereen z'n voor- en nadelen te luisteren. Laat het ook gerust weten als er meer info nodig is!
Er zijn inmiddels ruim 3 jaar verstreken na het aanschaffen van een (toen) redelijk up-to-date systeem. Nu begin ik wel te merken dat ik een beetje ga achterlopen met een GeForce GTX 970, 16 GB DDR3 en een i5-4690. Dus het is tijd voor wat nieuws!
Dit heb ik tot nu toe:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 326,- | € 326,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 109,- | € 109,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 788,92 | € 788,92 |
1 | WD Black SATA 6Gb/s WD10JPLX, 1TB | € 69,66 | € 69,66 |
1 | Cooler Master Silencio 652S | € 100,50 | € 100,50 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 137,90 | € 137,90 |
1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 85,- | € 85,- |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,28 | € 80,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.746,21 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen! De huidige PC blijft voor surfen, downloaden en 3D ontwerp bestaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van +/- €1600,-. Iets hoger is geen probleem, wat lager is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen muis, toetsenbord en monitor gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben 1 van de weinigen die nog op 1080p games speelt, maar ik sta sowieso open voor 1440p in de (nabije) toekomst. Verder een SSD van 250 of 500 GB en een HDD van minimaal 1 TB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor veel goeds over de Ryzen van AMD, dus deze mag er zeker in! Ook heb ik de voorkeur voor GeForce GPU's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, maar ik heb eventueel een headset indien nodig!
Ga je overklokken?
Het schijnt niet meer zo eng te zijn als voorheen, dus ik sta hier zeker voor open!
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het vorige systeem ook door jullie als community laten beoordelen, en dat is goed bevallen. Dus nu doe ik wederom een beroep op jullie skills! Ook probeer ik zo goed mogelijk naar iedereen z'n voor- en nadelen te luisteren. Laat het ook gerust weten als er meer info nodig is!
[ Voor 49% gewijzigd door Sk313t0r op 02-12-2018 13:59 ]