Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een laptop daar het draait om zakelijke uitstraling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• boosty
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk mailen en surfen op simpele websites wanneer ik bij een cliënt op bezoek ga.

Gewoon een beetje surfen en mailen dus.

Wat is je budget?
Ongeveer rond de EUR 1000 is redelijk naar mijn mening.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja regelmatig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Apple is een No-Go omdat ik er gewoon niet overweg mee kan. Ik ben kennelijk te conservatief om de overstap te maken. Verder heb ik vorig jaar de HP ENVY laptop aangeschaft en is het toetsenbord nergens te verkrijgen en kost het nabij de 300 euro. (ik heb er drank over laten vallen)
Maar de HP ENVY is typisch een laptop met een luxe zakelijke uitstraling waar dus mijn voorkeur naar uitgaat. Ik begreep dat Microsoft ook een soortgelijk laptop heeft maar de nieuwe versie komt in februari uit, en dat is dan weer zonde omdat ik dan niet de nieuwste model heb en dan relatief meer kwijt ben dan dat ik zou afwachten. Echter is het voor de onderneming en moeten de kosten voor 31 december gemaakt worden.
Ik ben benieuwd!

Alle reacties

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Misschien iets als deze: pricewatch: Acer Swift 5 SF514-52T-565H? Heel erg licht, nog niet eens 1kg, en ziet er naar mijn mening erg strak uit.

[ Voor 40% gewijzigd door Grijs op 02-12-2018 12:23 ]

:)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 22:41

TommieW

Numa numa.

Alleen maar surfen en mailen? Verder geen enkele voorkeuren? Dan kunnen we redelijk alle kanten op. Heb je al naar laptops van Dell gekeken (bijvoorbeeld de zakelijke Latitude-serie)?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• rdoorn
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:58
.

[ Voor 99% gewijzigd door rdoorn op 02-12-2018 12:30 . Reden: dubbel ]

Ronald van Doorn

• rdoorn
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:58
HP Spectre Folio
nieuws: HP presenteert laptop van magnesium en leer
als je voor de zakelijke uiterlijk gaat...
https://www.dell.com/nl-n...ude-12-5290-2-in-1-laptop
voor de surface lookalike

Ronald van Doorn

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Grijs schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:21:
Misschien iets als deze: pricewatch: Acer Swift 5 SF514-52T-565H? Heel erg licht, nog niet eens 1kg, en ziet er naar mijn mening erg strak uit.
Met een Acer zul je wel iets over het logo moeten plakken om dat ding een “luxe zakelijke uitstraling” te geven. Maakt niet uit hoe goed of slecht, mooi of lelijk, het ding verder ook is, de zakelijke uitstraling is weg zodra je ziet dat het een Acer is.

Voor zakelijke uitstraling zijn Lenovo, HP en Dell toch wel de geijkte merken.

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-11 14:20

ComputerHoed

Electronica <3

Waarom ga je niet voor een Xiaomi Notebook (Air or Pro)? Zelfde uitstraling al dan niet beter dan de Apple laptops en zeer goede specs voor een lage prijs. Enige nadeel is levertijd vanaf China van circa 2-5 weken.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• boosty
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik lees mee. Nog andere suggesties? Acer en Xiaomi zijn niets voor mij.

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Asus N-serie.
De vivobook N580D. Eigenlijk een apple met een asus logo erop met een grafische kaart en slechter scherm.

pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580VD-E4380R

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:26
boosty schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:22:
Goede argumentatie. Ga door de pricewatch heen en filter op je prijs als het enkel om uiterlijk gaat. Of koop gewoon weer een HP Envy. Looks & strakke laptops -> over het algemeen dure onderdelen om te vervangen omdat het allemaal op maat/specifiek voor dat model is.

Gaat het om een zakelijke look ipv hipster.. koop dan een thinkpad :)

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:12

Tazzios

..

boosty schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:22:
Jij bent de gene die 1000 euro aan een laptop wil gaan uitgeven een beetje meer inzet/ initiatief is op zijn plaatst i.p.v. alleen maar ideeën zonder onderbouwing af te schieten.
Pagina: 1