Tot +- een week geleden werd de Browser Title van een forum tab die open stond voorzien van bijv. een (1) of (2) voor de Title als er nieuwe reacties waren op het forum. Nu is dit bij mij niet meer van toepassing. Nu zie ik pas of er nieuwe reacties op een topic zijn als ik de tab aanklik en naar de laatste reactie scroll. Daar is dan wel de gele bar zichtbaar die een melding geeft dat er nieuwe reacties zijn.
Ik gebruik zelf de laatste versie van Chrome, maar begreep gisteren ook van iemand anders dat dit bij hem in Firefox ook sinds enkele dagen niet meer werkt.
Het lijkt mij dus een bug, of, een besluit om deze feature te verwijderen. Dat laatste zou ik heel erg jammer vinden, want het is erg nuttig om het aantal nieuwe reacties sinds het laatste bericht in de tab/title te kunnen zien.
Ik gebruik zelf de laatste versie van Chrome, maar begreep gisteren ook van iemand anders dat dit bij hem in Firefox ook sinds enkele dagen niet meer werkt.
Het lijkt mij dus een bug, of, een besluit om deze feature te verwijderen. Dat laatste zou ik heel erg jammer vinden, want het is erg nuttig om het aantal nieuwe reacties sinds het laatste bericht in de tab/title te kunnen zien.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp