wit/zwart/paars beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn Lenovo laptop uit 2013 is het beeld helemaal kapot. Als ik hem aansluit op mijn tv krijg ik normaal beeld. Is hier nog iets aan te doen of is het boek dicht?

foto zie: https://i.imgur.com/XyjI6om.jpg

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-12-2018 20:26)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
het beste is om je huidige panel zn partnummer te zoeken ( die staat 99/100 keer gewoon achter op het panel! ) en dat gebruiken om een vervangend panel te vinden... :)

404 Signature not found

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger1977
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-10-2021
Je scherm is gebroken......
Er zijn schermen te koop maar dan moet je wel vrij handig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Vervangend lcd panel er in... Kan je zelf als je wat handig bent... Alleen goed kijken dat je een paneel hebt die compatibel is..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank, is onderstaand dan de goede?:

https://www.replacedirect...AYASAAEgLesvD_BwE#product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

Ja dat is de goede, maar iets goedkoper moet het ook nog wel lukken.

via ebay bv. en dan zoeken op B156XTN03.1 afgezien van de afmetingen en aansturing (edp) is het belangrijkste dat de montagegaten op de goede plek zitten

[ Voor 85% gewijzigd door -36- op 02-12-2018 20:02 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
het beste is om je huidige panel zn partnummer te zoeken ( die staat 99/100 keer gewoon achter op het panel! ) en dat gebruiken om een vervangend panel te vinden... :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks, zie https://i.imgur.com/nJB3y0S.jpg

gaat dus in een 59414462, die zie ik op Replacedirect niet staan, moet het dan toch een ander scherm zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

nee, wat SMSfreakie bedoeld is de sticker die achterop het lcd paneel staat. Dus die moet je dan eerst uitbouwen. Het klopt idd dat als je 100% hetzelfde paneel hebt het altijd werkt maar zeker bij dit soort redelijk standaard lcd-panelen gaat een iets ander model ook wel werken (zorg wel dat het bevestigingsframe 100% hetzelfde is). De meeste fabrikanten gebruiken ook bij hetzelfde model laptop lcd-panelen van verschillende leveranciers

[ Voor 28% gewijzigd door -36- op 02-12-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allemaal voor de reacties! Ga eens rondkijken, ik ben zelf niet zo handig, maar zie wel al filmpjes op Youtube staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:22:
Thanks allemaal voor de reacties! Ga eens rondkijken, ik ben zelf niet zo handig, maar zie wel al filmpjes op Youtube staan.
ach YouTube (en google) is je beste vriend..

meestal is het niet zo heel spannend om het scherm te demonteren / monteren..

YouTube: Lenovo G50 70 Replace LCD Screen daar zie je oa de stikker met de info die je zoekt :-)
-36- schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:18:
nee, wat SMSfreakie bedoeld is de sticker die achterop het lcd paneel staat. Dus die moet je dan eerst uitbouwen. Het klopt idd dat als je 100% hetzelfde paneel hebt het altijd werkt maar zeker bij dit soort redelijk standaard lcd-panelen gaat een iets ander model ook wel werken (zorg wel dat het bevestigingsframe 100% hetzelfde is). De meeste fabrikanten gebruiken ook bij hetzelfde model laptop lcd-panelen van verschillende leveranciers
precies dat bedoelde ik...

[ Voor 7% gewijzigd door SMSfreakie op 02-12-2018 20:29 ]

404 Signature not found

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuw scherm besteld en mijn laptop werkt weer goed. Dank allemaal voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
En vond je het tegen vallen of mee vallen met het sleutelen? :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha nou een handige vriend van me heeft het gedaan, maar ik heb bijgeschenen met mijn telefoon en ik had dan weer wel de kleine schroevendraaier die nodig was ;-)
Pagina: 1