Wat ga je met je laptop doen?
Pro: SAP, calculaties, MS Excel/Access, VM's zijn de voornaamste.
Privé: Casual steam games, dagelijks gebruik, niks speciaals.
Wat is je budget?
Redelijk flexibel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen bij het dagelijks pendelen. Gewicht en form factor maakt niet zo uit, wel geen schreeuwende kleurige game designs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Altijd HP gehad, nu een HP Pavilion 15-CK003NB i5 8th gen van het werk en toch niet zo tevreden over de bouwkwaliteit. Haarscheurtjes in het deksel ter hoogte van de scharnieren, toetsen zitten me iets te los en 1 van de 2 USB ports doet al moeilijk...en dat na 4 maand gebruik.
Eisen:
i7 8th gen (eventueel 9th indien beschikbaar, ik kan wel nog even wachten...:))
16GB ram
USB C die kan laden, 1x externe scherm 4k etc...Thunderbolt 3 is dit dan denk ik?
2x USB 3.0 en meer
Full HD of meer
256gb SSD + 1TB HDD of 512gb SSD
Numpad en verlicht keyboard
GTX 1060 / 1050 of alternatief
Ik heb zitten kijken op coolblue of central point maar niet direct wat gevonden of zoek ik dan verkeerd?
De website van HP heeft me niet zoveel wijzer gemaakt.
Eigenlijk een toestel die solide aanvoelt waar je 8u+ / dag met plezier mee werkt.
Kan momenteel misschien wat overkill zijn maar liever wat teveel dan gelimiteerd zijn.
Pro: SAP, calculaties, MS Excel/Access, VM's zijn de voornaamste.
Privé: Casual steam games, dagelijks gebruik, niks speciaals.
Wat is je budget?
Redelijk flexibel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen bij het dagelijks pendelen. Gewicht en form factor maakt niet zo uit, wel geen schreeuwende kleurige game designs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Altijd HP gehad, nu een HP Pavilion 15-CK003NB i5 8th gen van het werk en toch niet zo tevreden over de bouwkwaliteit. Haarscheurtjes in het deksel ter hoogte van de scharnieren, toetsen zitten me iets te los en 1 van de 2 USB ports doet al moeilijk...en dat na 4 maand gebruik.
Eisen:
i7 8th gen (eventueel 9th indien beschikbaar, ik kan wel nog even wachten...:))
16GB ram
USB C die kan laden, 1x externe scherm 4k etc...Thunderbolt 3 is dit dan denk ik?
2x USB 3.0 en meer
Full HD of meer
256gb SSD + 1TB HDD of 512gb SSD
Numpad en verlicht keyboard
GTX 1060 / 1050 of alternatief
Ik heb zitten kijken op coolblue of central point maar niet direct wat gevonden of zoek ik dan verkeerd?
De website van HP heeft me niet zoveel wijzer gemaakt.
Eigenlijk een toestel die solide aanvoelt waar je 8u+ / dag met plezier mee werkt.
Kan momenteel misschien wat overkill zijn maar liever wat teveel dan gelimiteerd zijn.