Vraag

• Tlozoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Na aardig te hebben rondgezocht in het rugged segment ben ik toch meer geneigt naar een 'normale' smartphone. Dit voornamelijk door de alsnog matige bouwkwaliteiten en mankementen welke elke met zich mee bleek te hebben.

Voor specificaties heb ik weinig voorkeur. Ik zal hem niet veel gebruiken(browsen, navigatie, appen), maar wil er op kunnen vertrouwen wanneer ik hem w'el nodig heb. Recente hard- en software is dan ook wel een pr'e

De voornaamste eis is dat hij hufterproof moet zijn. Naar ervaring ga ik er van uit dat ik de telefoon waarschijnlijk tot dagelijks wel laat vallen, dit is iets waar ik niet aan lijk te ontkomen, call it bad luck of gewoon lompheid.
Welke van deze telefoons voldoet meer aan de eis van durability?

Verder ben ik er van plan een aanzijnlijke case voor te maken met hot glue.
In hoeverre beschermt dat beter dan een standaard hoesje?

Bij aankoop ben ik van plan er ook een verzekering bij af te sluiten, Al zou het natuurlijk tof zijn daar geen gebruik van te hoeven maken. Een case en screenprotector zal deze ook gelijk van voorzien.
Andere tips voor het heel houden van de telefoon, van het voorgaande uitgegaan?

Deze telefoons kwamen het beste naar voren na vergelijking met de Moto G 6 plus, Mi A2 lite en Moto g5s Plus. Al sta ik open voor suggesties
Zijn er alternatieven die je aan zou raden?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

een aantal tips
1 geen glazen achterkant nemen zelfs met hoesje zou ik het niet vertrouwen.
2 een rugged case helpt https://www.bol.com/nl/p/...QboMJNlA.1.4.ProductTitle met screenprotector.
3 pricewatch: Xiaomi Mi A2 (4GB ram, 64GB opslag) Zwart
wil je een nog steviger alumnium dan kun je ook de nokia 7 plus halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ludwig005 op 01-12-2018 18:44 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Zoek een telefoon uit en kijk of er een military spec case voor te verkrijgen is. Lees ook bijvoorbeeld:
https://www.thrillist.com...one-cases-drop-protection