Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc landin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-07 10:04
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk studiegerelateerde zaken, mail/office pakket. Bij hoge uitzondering wat Adobe Creative Suite, maar daar gebruik ik voornamelijk mijn nieuwe desktop voor.

Wat is je budget?
700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, geen voorkeuren.

Ik neig in mijn aankoop naar de Lenovo V330-14ARR. Nu vraag ik mij af, kan iemand mij vertellen of dit een metalen of kunststof behuizing is? Ik kan het namelijk niet achterhalen.

Beste antwoord (via mc landin op 03-12-2018 16:07)

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Waarom is dit relevant? En gezien het lenovo is, en de prijs, is meestal de de bovenkant (keyboard en trackpad) van metaal, en de onderkant van plastic.

Edit: ik heb het gevonden, het is een plastic laptop, maar hij word sterk afgeraden.. bron https://www.laptopmag.com/reviews/laptops/lenovo-v330

Edit 2: ik zie dat je hem veel mee wil nemen, nou, deze laptop heeft een vrij korte batterij (ook maar 30 wh...) dus ik zou naar een andere laptop kijken als ik jou was!

Edit 3: voor 50 euro meer pricewatch: Lenovo IdeaPad 530S-15IKB (81EV003GMH) deze top laptop!

Psst als je dit hebt gelezen, vergeet het niet als beste antwoord te markeren, zodat niet tweakers er op klikken om er achter te komen dat het al is opgelost

[ Voor 89% gewijzigd door dec0de op 03-12-2018 15:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Waarom is dit relevant? En gezien het lenovo is, en de prijs, is meestal de de bovenkant (keyboard en trackpad) van metaal, en de onderkant van plastic.

Edit: ik heb het gevonden, het is een plastic laptop, maar hij word sterk afgeraden.. bron https://www.laptopmag.com/reviews/laptops/lenovo-v330

Edit 2: ik zie dat je hem veel mee wil nemen, nou, deze laptop heeft een vrij korte batterij (ook maar 30 wh...) dus ik zou naar een andere laptop kijken als ik jou was!

Edit 3: voor 50 euro meer pricewatch: Lenovo IdeaPad 530S-15IKB (81EV003GMH) deze top laptop!

Psst als je dit hebt gelezen, vergeet het niet als beste antwoord te markeren, zodat niet tweakers er op klikken om er achter te komen dat het al is opgelost

[ Voor 89% gewijzigd door dec0de op 03-12-2018 15:01 ]