Bij maxtor Hd's heb je iets als Dmax 40, 45,enz. Ook staat er bij 2MB. Bijv. Maxtor 20 GB (Dmax 45, 7200 rpm, 2MB). Ik wil namelijk een maxtor hd aanschaffen in combinatie met abit kt7a, maar heb geen idee wat het is. Alvast bedankt.
het is inderdaad 2 mb buffer. En die 40, 45 of nogwat. Ik zou het niet weten. Heb ook een maxtor schijf, en ik heb nergens op gelet. Koop gewoon een 7200 toeren schijfje, 2 mb buffer. En verder maken die 40,45 enz niet uit.
Verwijderd
Dat is gewoon het type. Net zoals bij auto's heb je bijvoorbeeld, Volkswagen Golf en Jetta (sorry ben niet zo thuis in de autowereld).
OK dat is het type, maar warom worden ze dan duurder naarmate de type stijgt? Dmax 60 is duurder dan Dmax 40.
Verwijderd
Omdat die dan wat nieuwer is (ze gebruiken bij maxtor geloof ik oplopende type nummers). Als je echt het verschil tussen de HD's wilt weten moet je ff naar de specificaties op de maxtor site kijken.
Meestal hebben hogere typenummers een hogere datadichtheid (minder platters voor dezelfde hoeveelheid ruimte)
Verwijderd
Dmax betekent bij 60 dat de grootste schijf in deze serie 60 GB is.....
Onderverdeling dus in max. grootte.
Onderverdeling dus in max. grootte.
Pagina: 1