Toon posts:

McAfee meldt na na aankoop dat ik 250 dagen onbescherm ben.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aspire ES 15 van 1,5 jaar oud had eerder al hardware kuren en werd onder garantie hersteld.
Vorige week opnieuw kuren waarbij het beeld bevriest en er enkel kan worden afgesloten door noodstop.

Nieuwe W10 install gedaan en automatisch genoot ik van de 30 dagen proefversie van McAfee, tot gisteren, want ik kocht de verlenging aan en maakte een login aan. Vanaf dat moment krijg ik steeds meldingen dat ik al 250 dagen onbeschermd zou zijn. Deze periode komt overeen met het tijdstip dat de laptop hersteld werd in garantie. Duurde toen een maand eer ik deze terug had :( . Het gaat 7 dagen duren eer de betaling verwerkt is en ik dus beschermd zal zijn. Vraag is nu of ik regels in het register kan wijzigen om terug te vallen op de 30 dagen proefversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:10:
Aspire ES 15 van 1,5 jaar oud had eerder al hardware kuren en werd onder garantie hersteld.
Vorige week opnieuw kuren waarbij het beeld bevriest en er enkel kan worden afgesloten door noodstop.

Nieuwe W10 install gedaan en automatisch genoot ik van de 30 dagen proefversie van McAfee, tot gisteren, want ik kocht de verlenging aan en maakte een login aan. Vanaf dat moment krijg ik steeds meldingen dat ik al 250 dagen onbeschermd zou zijn. Deze periode komt overeen met het tijdstip dat de laptop hersteld werd in garantie. Duurde toen een maand eer ik deze terug had :( . Het gaat 7 dagen duren eer de betaling verwerkt is en ik dus beschermd zal zijn. Vraag is nu of ik regels in het register kan wijzigen om terug te vallen op de 30 dagen proefversie?
Volgens mij is dat gewoon de tijd dat de laatste updates zijn binnengehaald. Wel raar trouwens want je zou verwachten dat hij verder gaat na de 30 dagen. Schakel anders mcafee uit en ga tijdelijk verder op defender tot je betaling is verwerkt.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:55

NSG

Je weet niks!

Geen antwoord op je vraag, maar als je de ingebouwde virus- en bedreigingsbeveiliging in Windows 10 aanzet, ben je de komende dagen niet per se minder veilig dan met McAfee: https://www.av-comparatives.org/comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NSG schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:21:
maar als je de ingebouwde virus- en bedreigingsbeveiliging in Windows 10 aanzet, ben je de komende dagen niet per se minder veilig dan met McAfee:
Heb dat zo gedaan. Laat nog horen wat het wordt als de betaling verwerkt is.
Tot dan.
De beveiliging is ondertussen in orde, maar ondanks de nieuwe instal van Win 10 doet het probleem van een vastlopende harde schijf zich nog voor. Zit zo, als ik op accu werk is er geen probleem en op netstroom ook niet zolang de muis blijft bewegen en ik activiteit van de harde schijf vraag. Laat ik de laptop onaangeroerd om bv naar toilet te gaan, dat staat het beeld bevroren en hoor ik de arm van de harde schijf snel heen en weer ratelen. Noodstop is dan de enige remedie om uit te schakelen. zo kwam ik er enkele maanden geleden toe dat dit kreng niet meer opstarten wou en werd in garantie "hersteld". Eventvwr log registreert alleen Kernel-power-kritiek en meld dat het systeem niet correct werd afgesloten omdat het systeem vast liep of de voeding weg valt. Het gaat hier dus duidelijk om een hardware fout, en als iemand zich hierin herkend dan hoor ik dat graag ;) .

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2018 11:22 ]