Toon posts:

DTT2200 geen geluid achteraanboxen bij cd spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
topic spreekt voor zich alles werkt prima bij MP3 wav DVD maar als ik in winamp een cd afspeel komt er enkel geluid uit 3boxen vooraan. , heb een Sound Blaster Live ! 5.1
thx

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

is ook niet Surround toch? :)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
mp3 en wav toch ook niet? :?

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Moet je hem op 4-point surround zetten.
ik heb geen idee, waar dat moet, want zelf heb ik de DTT 2500 met zo'n kassie

/dev/null

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
volgens mij moet je dan ff het digitale stekkertje uit je subwoofer halen

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren ook een topic voor gestart.

"Mijn audiokabels voor de achterste 2 sattelieten van mijn DTT 2200 speakerset (5.1) zijn verlengd zodat ik ze verder naar achteren kan plaatsen. Nou heb ik het volgende probleem. Mijn geluidskaart (soundblaster live 5.1) heb ik met audiohq ingesteld op listen to cd bij het onderdeel luidspreker. Alles wat van de harde schijf of een video-cd wordt afgespeeld is goed te horen met de achterste sattelieten. Maar zodra er een audio cd in gaat hoor je niets achteraan. Voordat ik ze gingen verlengen hoorde je de muziek ook in de achterste sattelieten met een audio cd. Iemand een oplossing?"

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
zoals ik al zei, volgens mij moet je het digitale stekkertje eruit halen bij je subwoofer, als je dan weer gaat gamen of mp3 luisteren prop je die er weer in

Verwijderd

Hey,

Volgens mij had ik toen ook zoiets.
Toen had ik in de Record eigenschappen CD aangevinkt als record media. En toen had ik ineens uit alle boxen geluid als ik een CDtje speelde.
Misschien dat dat bij jou ook werkt.

mzzls.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Heb standaard alleen maar drivers en de mixer installed, en dus altijd via 4 speakers geluid, de 5de (center) aleen maar met dvd (DHUH!) en bepaalde spellen (ut), dus in combo met een live5.1

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Oplossing gevonden en niks digitaal stekkertje uit de subwoofer halen maar digitaal cd-audio voor de dvd-rom of cd-rom inschakelen of te wel digitaal afspelen van cd-audio. Als je audiohq van creative in je taakbalk actief hebt staan klik er dan een keer op en kies multimedia. Ga naar het tablad hardware en kies je cd-rom speler en schakel onder eigenschappen digitaal cd-audio in.
Pagina: 1