Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakn00b
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-10 12:15
Het is nog maar een paar dagen geleden dat hier op Tweakers werd gediscussieerd een nieuws item werd geplaatst omtrent de overname van Tele2 door T-mobile, met als gevolg wel of geen prijsstijging.

T-mobile zei dat er geen verhoging zou worden doorgevoerd. Sinds gister bestaat er een nieuwe realiteit, per email ontvangen op 11/30/2018 20:00, onderwerp Prijswijziging van je Internet Thuis:

Beste [naam],
Jammer maar helaas; de kosten die we moeten maken voor het onderhouden van ons netwerk
en het aanbieden van onze service zijn nogal gestegen. Daarom ontkomen we niet aan
een prijsverhoging voor je Internet Thuis abonnement.
Voor jou betekent dit dat je totale abonnementskosten per 1 januari 2019 veranderen
van € 26 naar € 29 per maand. Met deze iets hogere prijs hou je bij Tele2 de
allerbeste deal.
De nieuwe prijs gaat in op 1 januari 2019. Ook de algemene voorwaarden wijzigen.
Deze nieuwe voorwaarden vind je

https://cdn.tele2.nl/wp-c...&utm_term=voorwaarden-txt

hier.

Ben je het er niet mee eens? Dan kan je tot en met 31 december je Internet Thuis
abonnement kosteloos opzeggen via telefoonnummer 020- 754 4444.
Meer weten
Deze wijziging geldt voor het abonnement met klantnummer #######. Heb je nog een
andere vraag? Kijk op
https://www.tele2.nl/klan...m_term=klantenservice-txt

We houden contact,
Tele2
Het kan zijn dat je inmiddels iets hebt gewijzigd aan je abonnement, of net hebt
opgezegd. In dat geval kun je deze e-mail natuurlijk als niet verzonden beschouwen.

Copyright © 2018 Tele2 Nederland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je vergelijkt appels met peren. Tele2 Thuis is wat anders dan Tele2 Unlimited.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik ging in juni al van 27 naar 31 euro voor internet thuis, zelfde mail. Wel van 50 naar 60mbit download trouwens als compensatie. Lijkt me weinig te maken te hebben met de fusie imho..

[ Voor 9% gewijzigd door maratropa op 01-12-2018 13:24 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakn00b schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:03:
Het is nog maar een paar dagen geleden dat hier op Tweakers werd gediscussieerd een nieuws item werd geplaatst omtrent de overname van Tele2 door T-mobile, met als gevolg wel of geen prijsstijging.

T-mobile zei dat er geen verhoging zou worden doorgevoerd. Sinds gister bestaat er een nieuwe realiteit, per email ontvangen op 11/30/2018 20:00, onderwerp Prijswijziging van je Internet Thuis:

Beste [naam],
Jammer maar helaas; de kosten die we moeten maken voor het onderhouden van ons netwerk
en het aanbieden van onze service zijn nogal gestegen. Daarom ontkomen we niet aan
een prijsverhoging voor je Internet Thuis abonnement.
Voor jou betekent dit dat je totale abonnementskosten per 1 januari 2019 veranderen
van € 26 naar € 29 per maand. Met deze iets hogere prijs hou je bij Tele2 de
allerbeste deal.
De nieuwe prijs gaat in op 1 januari 2019. Ook de algemene voorwaarden wijzigen.
Deze nieuwe voorwaarden vind je

https://cdn.tele2.nl/wp-c...&utm_term=voorwaarden-txt

hier.

Ben je het er niet mee eens? Dan kan je tot en met 31 december je Internet Thuis
abonnement kosteloos opzeggen via telefoonnummer 020- 754 4444.
Meer weten
Deze wijziging geldt voor het abonnement met klantnummer #######. Heb je nog een
andere vraag? Kijk op
https://www.tele2.nl/klan...m_term=klantenservice-txt

We houden contact,
Tele2
Het kan zijn dat je inmiddels iets hebt gewijzigd aan je abonnement, of net hebt
opgezegd. In dat geval kun je deze e-mail natuurlijk als niet verzonden beschouwen.

Copyright © 2018 Tele2 Nederland
Dat kan je beter hier posten :

Telecomproviders en Leveringen

Je zit nu in de V&A overig :)

Vraag & Aanbod overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Inderdaad en -Tele 2 Thuis- ipv algemeen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakn00b
Ik had gezocht op isp en provider. Telecom was me even ontschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakn00b schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:42:
[...]

Ik had gezocht op isp en provider. Telecom was me even ontschoten.
Cheers (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:17
TS heeft hier stiekem wel een punt, zie belofte/promise #2:
https://www.t-mobile.nl/C...le-promises-en.pdf#page=7
https://www.tele2.nl/beloftes/

Afbeeldingslocatie: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2016/11/belofte-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvries
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:44
Maar de fusie gaat pas begin volgend jaar formeel worden. Het is nu alleen nog maar goedgekeurd. Na de fusie beloven ze de prijs niet te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakn00b
bartvries schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:13:
Maar de fusie gaat pas begin volgend jaar formeel worden. Het is nu alleen nog maar goedgekeurd. Na de fusie beloven ze de prijs niet te verhogen.
Daarom mss de prijsverhoging voor volgend jaar alvast doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
tweakn00b schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:03:
[...]

Daarom mss de prijsverhoging voor volgend jaar alvast doorvoeren?
Mijn redenatie:

Tele2 maakt gebruik van de netwerken van KPN, voor DSL en glas. KPN mag jaarlijks de prijzen iets verhogen van de ACM, zodat KPN geen verlies op deze lijnen draait en nog investeringen kan doen hierin. (Is een discussiepuntje, maar ga ik nu niet op in)

We bellen tegenwoordig ook veel minder dan vroeger met de huistelefoon, dus tele2 krijgt hieruit ook al weinig inkomsten. Vroeger belde we veel meer met de vaste lijn en hadden providers hieruit ook nog veel inkomsten.

Als KPN wholesale de inkooptarieven omhoog gooit, dan moeten de providers die via het KPN netwerk leveren bijna wel mee gaan. En zoals de afgelopen dagen bekend was, heeft Tele2 het niet erg breed en kunnen ze misschien net de touwtjes aan elkaar knopen.

En er zullen nog wel enkele redenen zijn. Vrijwel alle providers verhogen de prijzen, daar is Tele2 niet de enige in. Dat ze dat doen met de aanstaande fusie is wat ongelukkig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop stiekem dat Tele2 contractbreuk pleegt op mobiel unlimited dan kan ik zonder kosten/afkoop mijnderzijds wegporteren.
Heb in het centrum van Leiden problemen met 4G en aangezien ik er werk is dat rete vervelend. (De dekking is er wel maar de data komt te vaak gewoon niet of laat door.)
Buiten het centrum geen problemen.
Dit ervoer ik ook in Maastricht toen ik daar een weekendje was.

Dat merk je allemaal niet zo als je een beetje op instagram zit te browsen maar als je een beetje Pokemons zit te vangen of streaming radio opzet ofzo levert dat redelijk irritante stagnaties op.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2018 16:40 ]

Pagina: 1